Archief - REQ: Motorola ROKR > spectaculaire poster

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Erinyes

Legacy Member
Erg zinvol is jouw bijdrage tot deze thread ook niet BlaZe...

Freeky M@rio: wij zijn geen gefrustreerde pubertjes omdat we hem niet willen helpen. Toen ik mijn GIP moest maken en ook iets of wat deftig moest vormgeven, kwam ik hier ook niet vragen of zij, die meer ervaring hadden dan mij, m'n GIP wilden maken. Want dat is echt te absurd voor woorden, hoor...

Waar is LunchBox als je hem nodig hebt...

FreeKy M@rio

Legacy Member
Mmmja...khad het gewoon op een paar mensen...Kweet dat ook wel dat ze hier niet allemaal zo zijn. Daarvoor zit ik hier al veel te lang :)

blaZe

Legacy Member
Erinyes zei:
Erg zinvol is jouw bijdrage tot deze thread ook niet BlaZe...

da meende niet?

tjein... dacht dat ik om mijn eigen te quoten zei:
"al die da flamen zijn niet erger als die engeltjes met hun ethiek of komen zeggen hoe het wel moet verlopen op een forum (of net niet)

WANT JULLIE ALLEMAAL HEBBEN TOT NU TOE DEZE JONGEN NIET GEHOLPEN "

heb ook nooit beweerd hoe nuttig mijn bijdrage wel nie is, maar wel hoe moraalridder en andere gelijk hierboven de les komen spellen maar zelf eigenlijk NIETS bijdragen.

maar begrijp dat je iets moest zeggen.

bovendien haalt ie mij persoonlijk aan terwijl andere voor mij uitgebreider en dieper op het onderwerp ingingen dat ik deed.
zoiets noem ik persoonlijk met weinig inzicht.
ik had zelfs slechts 1 opmerking gegeven en dan eigenlijk meer een grap/sarcastische reply zonder ENIG flame ZONDER enig gelul over ethiek of whatever.
en toch hoor van zo een ondergeschikte. (ik mag dat zeggen want ben toch betweterig) het volgende:

En blaze, uw posts ben ik ook kotsbeu aant worden ze man...Hebde gij ooit wel iets nuttigs te vertellen???

POSTS? ik had er slechts 1 gedaan, niet nuttig maar toch niet gelijk andere ervoor, hoe noem je dat dan?

maar Freeky Mario, alvast proficiat met je ancieniteit op dit forum...
(buiten het feit dat ik een paar keer moderator ben geweest, server admin en zelfs 2j. eerder geregistreerd ben dan jou).

ik vreesde al voor mijn mensenkennis... :unsure:

go_ndw

Legacy Member
Sorry maar zowel Blaze als Freeky M@rio gedragen zich vrij onvolwassen, welke leeftijd ze ook hebben.
Dus gelieve dat allemaal af te sluiten, dank u wel.

LunchBox

Legacy Member
ik uh, delete niet graag 'flamewars' - dah's zoveel werk // maar deze thread is zeker ontspoord. Ezarto, als je wil mag je'n nieuwe opstarten en daar zal ik dan op toezien dat hij netjes blijft.. deze gaat dan helaas wel dicht. (tip: probeer de nieuwe iets frisser voor te stellen, laat ons echt zien dat jullie zélf 100% achter het project staan en ermee bezig zijn -- maar slechts voor dit kleine reclameonderdeel extra hulp op prijs zouden stellen)
--
als 'de community' wil verder'discussiëren' (en zoiets staat mijlenver van flamen) moet iemand het voortouw nemen en een DISCUSSION thread starten over dat fenomeen REQ vs JOB > de precieze aflijning van beide begrippen volgens jullie interpretatie en wat jullie denken dat beter niet gevraagd wordt op een forum. (de ongeschreven regels die we dan zullen gieten in een ietwat duidelijk tekstje)

fijne vakantie overigens aan de studenten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan