Nutz0r
Legacy Member
Ok, het zit dus zo:
We gaan met de school een mini onderneming oprichten,
De naam zou ' Reconquista' zijn. Reqonquista betekend dus "verovert je wereld..". En dan een 'lijstje' van de dingen die we hoofdzakelijk schikken te doen:
-aankoop
-verkoop
-eerijke handel
Allesinds al op voorhand bedankt
,
kbetaal de winaar wel es een pint hé
mvg
edit : wat nog beter zou zijn, is een affiche waar het volgende opstaat :
Vrijdag 28okt
Voor de ingang van galerij, op speelplaats van ASO
Reconquista logo
Producten waar de mensen in de armere landen een eerlijk loon voor gekregen hebben
(Je mag het wel wat inkorten hé
)
We gaan met de school een mini onderneming oprichten,
De naam zou ' Reconquista' zijn. Reqonquista betekend dus "verovert je wereld..". En dan een 'lijstje' van de dingen die we hoofdzakelijk schikken te doen:
-aankoop
-verkoop
-eerijke handel
Allesinds al op voorhand bedankt
, kbetaal de winaar wel es een pint hé

mvg
edit : wat nog beter zou zijn, is een affiche waar het volgende opstaat :
Vrijdag 28okt
Voor de ingang van galerij, op speelplaats van ASO
Reconquista logo
Producten waar de mensen in de armere landen een eerlijk loon voor gekregen hebben
(Je mag het wel wat inkorten hé
)