Archief - REQ: Logo Reqonquista

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nutz0r

Legacy Member
Ok, het zit dus zo:

We gaan met de school een mini onderneming oprichten,
De naam zou ' Reconquista' zijn. Reqonquista betekend dus "verovert je wereld..". En dan een 'lijstje' van de dingen die we hoofdzakelijk schikken te doen:

-aankoop
-verkoop
-eerijke handel

Allesinds al op voorhand bedankt ;) ,
kbetaal de winaar wel es een pint hé :p

mvg

edit : wat nog beter zou zijn, is een affiche waar het volgende opstaat :

Vrijdag 28okt

Voor de ingang van galerij, op speelplaats van ASO

Reconquista logo

Producten waar de mensen in de armere landen een eerlijk loon voor gekregen hebben

(Je mag het wel wat inkorten hé :) )

Belgianbonzai

Legacy Member
Nutz0r zei:
Vrijdag 28okt

Voor de ingang van galerij, op speelplaats van ASO
....

wij krijgen dus een dag om deel van uw huiswerk te maken voor een pint?

Reconquista betekent trouwens heroveren...
En heeft niks te maken met derde wereld helpen maar met Moren buitenkuisen in Spanje...

Nutz0r

Legacy Member
Brainbug zei:
wij krijgen dus een dag om deel van uw huiswerk te maken voor een pint?

Reconquista betekent trouwens heroveren...
En heeft niks te maken met derde wereld helpen maar met Moren buitenkuisen in Spanje...

Ik had gedacht dat jullie dit werk wel graag deden.
Is niet voor huiswerk.
En ik heb reconquista niet uitgevonden dont blame me da da iets uit 1492 is.

Erinyes

Legacy Member
Nutzor...
Volgens mij heb je deze opdracht niet vandaag gekregen. 1 dag is echt wel véél te weinig om een logo en een affiche te creëren.

PS: ik doe mijn werk/studies zeer graag!

D'Sek-

Legacy Member
Nutz0r zei:
Ik had gedacht dat jullie dit werk wel graag deden.
Is niet voor huiswerk.
En ik heb reconquista niet uitgevonden dont blame me da da iets uit 1492 is.
Een timmerman doet zijn werk ook misschien graag, maar gaat ook niet voor een pint werken.. M.a.w: cough up the dough, boy.

blaZe

Legacy Member
Ik had gedacht dat jullie dit werk wel graag deden.
mensen denken veel, jammer genoeg niet altijd logisch.

Is niet voor huiswerk.
het is werk dat je voor school moet doen, of het een test is, voor een opendeurdag, eindwerk maakt me niet uit.

En ik heb reconquista niet uitgevonden dont blame me da da iets uit 1492 is.
je zegt dat het veroveren betekent terwijl een attent iemand er enkel op wijst dat het in feite HERoveren betekent. suck up the ego en zeg gewoon: "hé, dank je voor die background info - die kan ik gebruiken en dan denken de leraars dat ik daar opzoekwerk voor gedaan heb = mss extra puntje"

een pint...
dan moeten we binnenkort gewoon alles onder de prefix job plaatsen.
ik maak iets maar zal prolly 5euro aan Naft moeten oprijden om tot bij u te komen en mijn pint op te eisen.
lucratiefe JOB was dat voor me.

niettemin mijn negatieve view, success ermee.

Unzip Attack

Legacy Member
Nutz0r zei:
Ik had gedacht dat jullie dit werk wel graag deden.
Is niet voor huiswerk.
En ik heb reconquista niet uitgevonden dont blame me da da iets uit 1492 is.

de tijd dat computer dingen voor een appel en een ei moeten gedaan worden, is voorbij, leer dat nu toch eens...

LunchBox

Legacy Member
ni overdrijven met de JOB prefix, aangepast naar REQ want er staat ni echt iets tegenover. (wees er dus meteen eerlijk in ipv over een pint te beginnen, dah's trouwens een uitdrukking en ni meer dan dat) verder ook de naam in de titel geplaatst, is veel handiger met al die logo-requestjes tegenwoordig.

blaZe

Legacy Member
moet klaar zijn voor: Vrijdag 28okt

kraav me af waarom er nog plezanten zijn die dan zo een thread naar boven halen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan