motofreak...nie zo boos worden, slecht voor het hart. Ik zal u proberen uitleggen waarom ik het niet goed vind hoor...ben op dit eigenste moment deze zelfde post aan het editen. Als dat geen service is
Uitleg:
- Kopie:
----------
Het gebruik van custom watermark is een beetje overdreven als je werk niet geniaal of ontzettend moeilijk te maken/ prone to be stolen is. Het verpest bovendien het zicht op uw werk.
-Waarom niet goed
-------------------
Een logo is zelden enkel en alleen te construeren door een aantal geschikte fonts te zoeken (in dit geval vind ik de fonts zelfs lomp) en die dan op allerlei manieren op te vullen met gradients (meestal heel erg kitch - behalve als het de bedoeling is) en een paar effecten.
De schaduw - enfin zijn een soort skidmarks- achter uw letters zijn echt..lelijk. Dit soort effecten komt meestal erg basic en dus amateuristisch over.
- waarom een beloning wel goed is
---------------------------------
Een beloning zorgt voor motivatie en verhindert pogingen van mensen die enkel en alleen willen profiteren. Het is bovendien een teken van respect voor de personen die effectief moeite willen doen om u aan een zeer goedkoop logo te helpen.
- waarom ik wel vriendelijk ben
------------------------------
Damn ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik een lieve gast ben. Ik probeer mijn vriendin te overtuigen een lofzang af te steken over mezelve (die ik dan integraal hier kan overtypen) maar ze bekijkt me heel erg vreemd..