Archief - REQ: Logo - Naam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jeroenrams

Legacy Member
het muziekgroepje "Salan Gara" van mijn broer is nog op zoek naar een orgineel groepslogo en een leuk ontwerp waarin de naam van hun groep is verwerkt. Hun muziekgenre is rock... Ik zou zeggen: Laat jullie creativiteit de vrije loop en alvast bedankt aan iedereen die er eentje maakt. :niceone:

D'Sek-

Legacy Member
Inderdaad.. Het zegt trouwen helemaal niet rock.
En hoe gaat ge dat vergroten? Is toch helemaal niet in vectors?

motofreak

Legacy Member
tis ma een ideeken

naamloos10ef.jpg

Lo_fi

Legacy Member
Ik denk dat je dat "kopie"-gedoe achterweg mag laten hoor. Ik denk niet dat we deze verzameling verkrachte lettertypes 'en masse' zullen stelen en zelf gebruiken.

motofreak

Legacy Member
gij ze ook wel ne vriendelijke mens he van zo'n soort als u krijg ik het e.
kunt ge dan tenminste is een klein moeite doen om te zeggen wat er mis is met wat ik gedaan heb .
nee want daar zijn jullie te kinderachtig voor zeker .

aarg jonge toch .

ik doen tenminste nog een beke moeite om iets ineen te steken alst u nie aan sta reageert er dan nie op he.

en waarom is da nie goe in u ogen om da ik da me plezier doen en nie zo belachelijk achter een beloning zit te vragen zoals jullie altijd doen ik heb dees me plezier gemaakt ik weet dak geen kunstwerk heb gemaakt ik kan wel beter, ma heb ook nog andere dingen te doen. ook dus heb dit ma rap rap gedaan. en aangezien er toch niemand moeite doet kan die jonge dit mss wel goe vinden he.

sorry alst u nie aan staat ma zo'n antwoord kan ik gewoon nie hebben
en waarom staat daar kopie op omdat het gewoon zo is.

DieselPower

Legacy Member
Ge zijt gewoon ni kritisch genoeg over uw eigen werk... Ik kom hier namelijk toch wel de threads checken om iets of wat kwalitatief werk te zien, maar negen keer op de tien is er bij mij een teleurstelling omdat ik tijd heb verspild aan dingen zoals dit of aan dingen zoals deze reply. En dat is enkel en alleen omdat ge ni nadenkt voor ge iets maakt, en daarna niet kritisch genoeg zijt over uw eigen werk en het dan maar post.

Veel moeite maakt geen goed logo, aan dit forum is trouwens ook een pm functie...

Waarom is dit niet goed, concreet dan: het is gewoon de naam van het groepke met een gradient op en de letters wa dichter bij mekaar gezet dan hoever ze normaal van mekaar staan. Bij het tweede is het gewoon een lettertype met stroke en twee "druppels" verf ofzo die er af druipen.

edit: typo

Lo_fi

Legacy Member
motofreak...nie zo boos worden, slecht voor het hart. Ik zal u proberen uitleggen waarom ik het niet goed vind hoor...ben op dit eigenste moment deze zelfde post aan het editen. Als dat geen service is ;)

Uitleg:

- Kopie:
----------
Het gebruik van custom watermark is een beetje overdreven als je werk niet geniaal of ontzettend moeilijk te maken/ prone to be stolen is. Het verpest bovendien het zicht op uw werk.

-Waarom niet goed
-------------------

Een logo is zelden enkel en alleen te construeren door een aantal geschikte fonts te zoeken (in dit geval vind ik de fonts zelfs lomp) en die dan op allerlei manieren op te vullen met gradients (meestal heel erg kitch - behalve als het de bedoeling is) en een paar effecten.

De schaduw - enfin zijn een soort skidmarks- achter uw letters zijn echt..lelijk. Dit soort effecten komt meestal erg basic en dus amateuristisch over.

- waarom een beloning wel goed is
---------------------------------

Een beloning zorgt voor motivatie en verhindert pogingen van mensen die enkel en alleen willen profiteren. Het is bovendien een teken van respect voor de personen die effectief moeite willen doen om u aan een zeer goedkoop logo te helpen.

- waarom ik wel vriendelijk ben
------------------------------

Damn ik kan geen enkele reden bedenken waarom ik een lieve gast ben. Ik probeer mijn vriendin te overtuigen een lofzang af te steken over mezelve (die ik dan integraal hier kan overtypen) maar ze bekijkt me heel erg vreemd..

motofreak

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Ge zijt gewoon ni kritisch genoeg over uw eigen werk... Ik kom hier namelijk toch wel de threads checken om iets of wat kwalitatief werk te zien, maar negen keer op de tien is er bij mij een teleurstelling omdat ik tijd heb verspild aan dingen zoals dit of aan dingen zoals deze reply. En dat is enkel en alleen omdat ge ni nadenkt voor ge iets maakt, en daarna niet kritisch genoeg zijt over uw eigen werk en het dan maar post.

Veel moeite maakt geen goed logo, aan dit forum is trouwens ook een pm functie...

Waarom is dit niet goed, concreet dan: het is gewoon de naam van het groepke met een gradient op en de letters wa dichter bij mekaar gezet dan hoever ze normaal van mekaar staan. Bij het tweede is het gewoon een lettertype met stroke en twee "druppels" verf ofzo die er af druipen.

edit: typo
voila das tenminsten een antwoord waarom moet hier altijd eerst over gezeverd worden.

afbreken das et enige wa sommige mensen hier kunnen

een beetje opbouwende kritiek is altijd meer dan welkom ze.
ik kan wel tegen kritiek ma nie op die manier.

en ik weet wel wat da is ze "een logo ontwerpen"
ik weet wel dat ge da nie doet op 1,2,3 ma niemand hier gaat verwachten dat hier meesterwerken gaan tevoorschijn komen.

ik heb 5 jaar publiciteits grafieken gekregen dus ik weet wel een beetje wat dat inhoud, maar ik ben meer opgeleid voor dtp en toestanden een boekje klaarstomen voor het gedrukt word enzo. als ik 3 weken krijg hebt ge een goei logo maar ge moet verstaan ik heb nog andere prioriteiten.

srry voor mijn reactie
vergeven en vergeten

thx voor de verdere "kritiek"

zal ik aan denken de volgende keer

blaZe

Legacy Member
motofreak zei:
voila das tenminsten een antwoord waarom moet hier altijd eerst over gezeverd worden.

afbreken das et enige wa sommige mensen hier kunnen

een beetje opbouwende kritiek is altijd meer dan welkom ze.
ik kan wel tegen kritiek ma nie op die manier.

eigenlijk is dat geen antwoord van Dieselpower (niets persoonlijk Diesel, probeer enkel een punt duidelijk te maken)

het enige wat Dieselpower eigenlijk gedaan heeft is gezegd/getypt wat er op u presentatie stond.

Waarom is dit niet goed, concreet dan: het is gewoon de naam van het groepke met een gradient op en de letters wa dichter bij mekaar gezet dan hoever ze normaal van mekaar staan. Bij het tweede is het gewoon een lettertype met stroke en twee "druppels" verf ofzo die er af druipen.

dus best wel grappig of begrijpelijk dat ge zijn comment kunt apprecieren en die van lo_fi niet terwijl die bijna hetzelfde deed.

;)

sure missing the old days :)

fixer187

Legacy Member
jeroenrams zei:
het muziekgroepje "Salan Gara" van mijn broer is nog op zoek naar een orgineel groepslogo en een leuk ontwerp waarin de naam van hun groep is verwerkt. Hun muziekgenre is rock... Ik zou zeggen: Laat jullie creativiteit de vrije loop en alvast bedankt aan iedereen die er eentje maakt. :niceone:

enige betekenis in de naam Salan Gara?

dresse

Legacy Member
nu dacht ik lofi is rep points te geven omdat ie zo'n vriendelijke gast is en nu hebben ze ze weer afgeschaft :sad:

Lo_fi

Legacy Member
De wreedheid! De gestuite blijk van affectie! De bevestiging dat limburgers (ook interim-limburgers) aardige mensen zijn gefnuikt, gesmoord in de kiem!

*toch bedankt voor de poging tot ;) *

Floyd

Legacy Member
Lo_fi zei:
Ik denk dat je dat "kopie"-gedoe achterweg mag laten hoor. Ik denk niet dat we deze verzameling verkrachte lettertypes 'en masse' zullen stelen en zelf gebruiken.
Amai, "full of it" :p

jeroenrams

Legacy Member
ik zou niet weten wat de betekenis is van de naam Salan Gara :) Die naam is van mijn broer... ik heb daar niets mee te maken. Het enige dat hij me vroeg is om eens te horen of ik niet aan een mooi logo kon geraken.
In ieder geval hartelijk bedankt aan de mensen die iets hebben gemaakt. Uiteindelijk heeft ne maat van mij een mooi ontwerpke gestuurd via msn wat mijn broer wel goed vond om te gebruiken. Dus bij deze mag deze thread geclosed worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan