Archief - REQ: Logo Bedrijf

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
Zou er iemand een logootje voor my willen ontwerpen?

Het gaat dus over een bedrijf die Hardware en netwerk problemen oplost voor andere bedrijven,

de naam van het bedrijf luidt 3IT

Maar de 3 moet eigenlijk meer op de T slaan, dus ik had iets in gedachten zoals dit:

Op de achtergrond staat een grote I met daar links van de 3 en rechts de T

De kleuren, lettertype en vormen zijn vrij te kiezen enzo, andere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!

Als het mogelijk is mag de slogan van het bedrijg ook in het logo verwerkt worden. Deze luidt: Let Us Handle Your IT.



ik zou graag enkele voorbeelden zien, dus wie zich verveeld en eens een kleine uitdaging wil mag altijd eens proberen.

Zelf kan ik niet met photoshop of andere tekenprogramma's werken :sad:


alvast hartelijk bedankt, indien je een tof ideetje uitgewerkt hebt mag je me altyd pm'en dan stuur ik mijn email-adres door. Het moet niet perse zijn zoals ik het uitleg hoor, laat uw creatieve brein maar draaien :p


Alvast bedankt ;)

Flipkikker

Legacy Member
hoeveel verdien je ermee?

het is tenslotte voor een bedrijf en een kleine beloning (in harde cash dan) zou welkom zijn en kan er zeker vanaf als het dan toch voor commerciële doeleinden wordt gebruikt... :)

Fartman

Legacy Member
is niet stelen, is lenen :p ik ken de handelaar van allinonesystems, denk niet dat hy dat erg vindt :p en die zin is niet gecopyright hoor :p

en derbij het bedrijf is fictief, dus ik verdien er geen bal aan als het dat is wat je denkt Flipkikker :p

Ik heb namelijk een opdracht gekregen van economie om een bedrijfje op te starten etc... (Hohan Aalst informatica)

Maar het logo is niet op punten, want ik hoor jullie al komen, doe je huiswerk zelf en heel dat gedoe, het is gewoon een persoonlijke toets die ik wil geven aan het mini-projectje :p

dresse

Legacy Member
een persoonlijke toets die ge door een ander laat maken... :unsure:

Fartman

Legacy Member
een logo is een persoonlijke toets, moest ik met photoshop kunnen werken dan zou ik het zelf wel doen, spytig genoeg kan ik dit niet.

Je bent niet verplicht om dat hier te maken he, tis maar een simpele vraag of er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om dit even te proberen, ik dacht dat ditr een graphics forum was waar de mensen hun kunnen laten zien,

bij deze doe ik een oproep naar zo'n mensen, dus gelieve een beetje ontopic te blijven, dank u ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan