Fartman
Legacy Member
Zou er iemand een logootje voor my willen ontwerpen?
Het gaat dus over een bedrijf die Hardware en netwerk problemen oplost voor andere bedrijven,
de naam van het bedrijf luidt 3IT
Maar de 3 moet eigenlijk meer op de T slaan, dus ik had iets in gedachten zoals dit:
Op de achtergrond staat een grote I met daar links van de 3 en rechts de T
De kleuren, lettertype en vormen zijn vrij te kiezen enzo, andere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
Als het mogelijk is mag de slogan van het bedrijg ook in het logo verwerkt worden. Deze luidt: Let Us Handle Your IT.
ik zou graag enkele voorbeelden zien, dus wie zich verveeld en eens een kleine uitdaging wil mag altijd eens proberen.
Zelf kan ik niet met photoshop of andere tekenprogramma's werken
ad:
alvast hartelijk bedankt, indien je een tof ideetje uitgewerkt hebt mag je me altyd pm'en dan stuur ik mijn email-adres door. Het moet niet perse zijn zoals ik het uitleg hoor, laat uw creatieve brein maar draaien
Alvast bedankt
Het gaat dus over een bedrijf die Hardware en netwerk problemen oplost voor andere bedrijven,
de naam van het bedrijf luidt 3IT
Maar de 3 moet eigenlijk meer op de T slaan, dus ik had iets in gedachten zoals dit:
Op de achtergrond staat een grote I met daar links van de 3 en rechts de T
De kleuren, lettertype en vormen zijn vrij te kiezen enzo, andere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
Als het mogelijk is mag de slogan van het bedrijg ook in het logo verwerkt worden. Deze luidt: Let Us Handle Your IT.
ik zou graag enkele voorbeelden zien, dus wie zich verveeld en eens een kleine uitdaging wil mag altijd eens proberen.
Zelf kan ik niet met photoshop of andere tekenprogramma's werken
ad: alvast hartelijk bedankt, indien je een tof ideetje uitgewerkt hebt mag je me altyd pm'en dan stuur ik mijn email-adres door. Het moet niet perse zijn zoals ik het uitleg hoor, laat uw creatieve brein maar draaien
Alvast bedankt


