XoN`-
Legacy Member
Hellow !
Kweet ni of het hier thuis hoort, kom hier niet vaak.
Kbevind me voornamelijk op generals & music forum.
M'n vraag was eigenlijk of er hier mensen zijn die een flyer ineen willen steken voor dit
site
Kweet ni of er hier comments op gaan zijn, maar kan toch maar is proberen !
Het is nu al een succes aant worden, mr spijtig gnoeg kank jullie ni vergoeden, maar kan vb wel u naam op de flyer zetten
De nadruk moet dus eigl liggen op 'young talents' & vinyl ...
Hopin' for some reactions !
Cheerio !
Kweet ni of het hier thuis hoort, kom hier niet vaak.
Kbevind me voornamelijk op generals & music forum.
M'n vraag was eigenlijk of er hier mensen zijn die een flyer ineen willen steken voor dit
site
Kweet ni of er hier comments op gaan zijn, maar kan toch maar is proberen !
Het is nu al een succes aant worden, mr spijtig gnoeg kank jullie ni vergoeden, maar kan vb wel u naam op de flyer zetten

De nadruk moet dus eigl liggen op 'young talents' & vinyl ...
Hopin' for some reactions !
Cheerio !
