XoN`-
Legacy Member
Gegroet mede-muziekliefhebbers!
Kheb samen met ne maat een concept voorgesteld in ons plaatselijk jeugdhuis : JH de NOK (temp site).
'Everybody wants to be a dj' , maar spijtig gnoeg krijgen ze vaak niet de kans om zichzelf te promoten. En daar willen wij nu op inspelen!
In de zomervakantie (wrsl rond 21ste + begin augustus (ja 2 keer)) Organiseren we op vrijdag een feest waar dj's zich kunne komen voorstellen.
Ff concrete gegevens:
- Demo opsturen naar
JH de NOK
Cingel 1
2350 Vosselaar
Young talent DJ
Tav JP Snoeckx
- Genre vermelden
- Voorwaarde = GRATIS komen draaien
- Iedere DJ draait 1 u
- email-adres vermelden !!
Zelf kenne we al een hoop young talent hier uit de buurt maar aangezien we een 14 djs moete hebben (voor de 2 x) deze oproep !
We hebben volgende genres op het oog (hangt natuurlijk af vd respons):
House
Electro
Glitch
D&B
Techno
& mss nog afhankelijk vh aanbod
(GEEN hardstyle/jump .... sry)
Het staat nog allemaal in z'n beginfase (aangezien het gistren pas is voorgesteld & we nog tijd gnoeg hebben).
Materiaal is allemaal ter beschikking (2 cd spelers + 2 technicsen), dus enigste wa ge moet meenemen is u platenbak!
Dergelijke feesjeuhs slagen hier aan & met namen zoals:
cyrix
tomaz
norman bates
cj bolland
ed & kim
starski & tonic
jan van biesen
wontime
system d
grazzhoppa
....
Zijn we er toch al wel in geslaagd om als heel klein JH serieus wat namen te laten komen !
Tevens is het een leuke manier om al de DJ-s hier in de omstreken te leren kennen & mss wat connecties te leggen !
Hope to c u soon !!!
Kheb samen met ne maat een concept voorgesteld in ons plaatselijk jeugdhuis : JH de NOK (temp site).
'Everybody wants to be a dj' , maar spijtig gnoeg krijgen ze vaak niet de kans om zichzelf te promoten. En daar willen wij nu op inspelen!
In de zomervakantie (wrsl rond 21ste + begin augustus (ja 2 keer)) Organiseren we op vrijdag een feest waar dj's zich kunne komen voorstellen.
Ff concrete gegevens:
- Demo opsturen naar
JH de NOK
Cingel 1
2350 Vosselaar
Young talent DJ
Tav JP Snoeckx
- Genre vermelden
- Voorwaarde = GRATIS komen draaien
- Iedere DJ draait 1 u
- email-adres vermelden !!
Zelf kenne we al een hoop young talent hier uit de buurt maar aangezien we een 14 djs moete hebben (voor de 2 x) deze oproep !
We hebben volgende genres op het oog (hangt natuurlijk af vd respons):
House
Electro
Glitch
D&B
Techno
& mss nog afhankelijk vh aanbod
(GEEN hardstyle/jump .... sry)
Het staat nog allemaal in z'n beginfase (aangezien het gistren pas is voorgesteld & we nog tijd gnoeg hebben).
Materiaal is allemaal ter beschikking (2 cd spelers + 2 technicsen), dus enigste wa ge moet meenemen is u platenbak!
Dergelijke feesjeuhs slagen hier aan & met namen zoals:
cyrix
tomaz
norman bates
cj bolland
ed & kim
starski & tonic
jan van biesen
wontime
system d
grazzhoppa
....
Zijn we er toch al wel in geslaagd om als heel klein JH serieus wat namen te laten komen !
Tevens is het een leuke manier om al de DJ-s hier in de omstreken te leren kennen & mss wat connecties te leggen !
Hope to c u soon !!!
. Daar doe ik wel aan mee ^^.




)