Archief - Young Talent Concept !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arcko_Drazen

Legacy Member
BuFu. zei:
mja , idd!
kom je er veel?
Dj's zijn soms wel over the top, maar gvd al bangelijke feesjes gehad imo :D ( dj assault , T-1000, dj godfather,... :love: )
En het voordeel is dat het 100 meter van mij thuis is ^^

Spiraal 1 keer geweest, toen het 5 years basement in motion was. Ik was ZWAAR teleurgesteld in het geluid, de muziek werd gewoon slecht doordat die boxen geen bassen kon produceren.
Voor de rest ziet da er bangelijk graaf uit, om een jeugdhuis te zijn :)

Xon, opsturen verplicht? Demo'kes downloaden van site is niet toegelaten?

Tribal & Hardgroovin techno iere ;)

Arcko D

XoN`-

Legacy Member
mja liefst opsturen annes worret een bekke een wirwar & zien we drect wie er ook gemotiveerd is ... Moest da echt een probleem vormen ... we shall c mr annes moetk vr iedreen uitzondering maken & das natuurlijk ok ni de bedoeling é lieve schat :)

@ bufu, kben daar elke bim ;)

Blezz

Legacy Member
Wakai Tarento (Japans voor Young Talent)
Jove Talento (Spaans ...)
Nuovo Talento (Italiaans ...)

you get the picture, zet da in een ander taal en maybe komt daar iets fatsoenlijk uit?

BuFu.

Legacy Member
:)
Arcko_Drazen zei:
Spiraal 1 keer geweest, toen het 5 years basement in motion was. Ik was ZWAAR teleurgesteld in het geluid, de muziek werd gewoon slecht doordat die boxen geen bassen kon produceren.
Voor de rest ziet da er bangelijk graaf uit, om een jeugdhuis te zijn :)

Xon, opsturen verplicht? Demo'kes downloaden van site is niet toegelaten?

Tribal & Hardgroovin techno iere ;)

Arcko D

mja welken dag ben je geweest?
vrijdag of zaterdag?
Vrijdag vond niemand het echt spectaculair , the advent was live... maar heeft me niet echt kunnen boeien! We hadden er veel meer van verwacht!
Zaterdag daar integen met cassius,vond ik beestig... lkkr chillen house, dj vond het zelf ook geslaagd feesje dus :)
volgende eerste vrijdag van de maand ...dave angel whooot! xD

@ xon , is da ongveer zo een concept als in de cahier? kweet niet of je er van weet ?

XoN`-

Legacy Member
cahier benk ni van op de hoogte, enlighten me ! :)

Goei id omt in een ander taal te zetten thx drvoor, we shall c.

Dave angel .... present :)

Advent vondk eigl wel geslaagd mr residents drna dno ... kheb den indruk da ze laatsten tijd tegen hun zin aant draaien z'n.

Cassius mja da was enkel de zdar da draaide & helemaal g'n house draaide tschijnt, mr twas wel lekker strak :)(ben zaterdag ni geweest enkel vrijdags).


greetz !

BuFu.

Legacy Member
XoN`- zei:
cahier benk ni van op de hoogte, enlighten me ! :)

Goei id omt in een ander taal te zetten thx drvoor, we shall c.

Dave angel .... present :)

Advent vondk eigl wel geslaagd mr residents drna dno ... kheb den indruk da ze laatsten tijd tegen hun zin aant draaien z'n.

Cassius mja da was enkel de zdar da draaide & helemaal g'n house draaide tschijnt, mr twas wel lekker strak :)(ben zaterdag ni geweest enkel vrijdags).


greetz !

mja het feit was dat er in de cahier , dj's draaide en dat ze dan door jury werden verkozen, maar ook door het volk door middel van een geluidsmeter... Maar is al voorbij hoor, maar ben er zelf niet naar toe geweest! :) Kweet niet of het bij jullie competetief bedoeld is ?

Mja idd alleen zdar draaide, maar toen ik binnen was was het wel house hoor, maar heb ook veeel buiten gestaan :p !
residents tegen hun zin draaien? snie waar zenne :) , maar ze zijn altijd veel te zenuwachtig omdat ze het moeten overnemen van een andere "grotere" dj! Niet dat ze geen ervaring hebben, maar ik zou mij ook ongemakkelijk voelen!Ze proberen een beetje aan het volk hun vraag te voldoen en das soms moeilijk! Maar tegen hun goesting draaien wel niet hoor :)

Fruitboer

Legacy Member
wat te ver :( (ben maar 14 ) zou niet weten hoe ik er moet geraken :D

XoN`-

Legacy Member
@ bufu, mja vroeger hadden ze even grote namen & toen draaide ze een PAK beter !

& @ cahier sjust da was in hoogstraten zeker? Kwou dr ok nog henne gaan :) (dien hiphop dj had da gewonne dachtk).
Nway g'n jury ofzo, just promoting mr mss, ast aanslaagt, fase verder ;)

BuFu.

Legacy Member
XoN`- zei:
@ bufu, mja vroeger hadden ze even grote namen & toen draaide ze een PAK beter !

& @ cahier sjust da was in hoogstraten zeker? Kwou dr ok nog henne gaan :) (dien hiphop dj had da gewonne dachtk).
Nway g'n jury ofzo, just promoting mr mss, ast aanslaagt, fase verder ;)

mjezz antman is toen gewonnen!
maar idd zo een dingen slaan altijd aan en is een perfecte gelegenheid om opkomende nieuw talent eens aan het werk te zien!
Dus ik vin da altijd goed zo een dingen! :)
woonde gij echt in t-wood of in vosselaar ? Want dan kannek u wel eens knen van ziens!

animo

Legacy Member
BuFu. zei:
mja het feit was dat er in de cahier , dj's draaide en dat ze dan door jury werden verkozen, maar ook door het volk door middel van een geluidsmeter... Maar is al voorbij hoor, maar ben er zelf niet naar toe geweest! :) Kweet niet of het bij jullie competetief bedoeld is ?

Was daar.. twas een geslaagde contest! competitie zorgt altijd voor meer volk, in de cahier kregen de twee winnaars (jury/applausmeter) een WGW-waardenbon ! Ik hoop dat het voor jullie ook een succes wordt :p Ik ken mss ook wel wat volk dat mee wil doen.. Zal eens horen :)

btw: binnenkort "best of dj-contest" //check

BuFu.

Legacy Member
animo zei:
Was daar.. twas een geslaagde contest! competitie zorgt altijd voor meer volk, in de cahier kregen de twee winnaars (jury/applausmeter) een WGW-waardenbon ! Ik hoop dat het voor jullie ook een succes wordt :p Ik ken mss ook wel wat volk dat mee wil doen.. Zal eens horen :)

btw: binnenkort "best of dj-contest" //check

ja idd mooie flyer!
en competetie zorgt nie allee voor meer volk , maar denk ook een beetje kwalitatief hoger!

:offtopic: ow jij werkt in den engel fwa , ikke in de jachthoorn daar over :p
aléé weekend job toch :offtopic:

animo

Legacy Member
BieZ zei:
:offtopic: Nice flyer van de Cahier...:niceone:
thx.. i made it :D
en bufu.. ik werk als computerkid voor den engel, niet als arbeider in den engel ;)

ontopic: de cahier zat stampvol met den djcontest.. foto's kan je hiero bekijken !

XoN`-

Legacy Member
euhr ff benadrukken dat het GEEN dj contest is mh, die komt mss later (mits succes vd vorige edities).

@ bufu kwoon in thout, maar zit meestal in vosselaar omdat het merendeel van m'n maten daar zitten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan