Arcko_Drazen
Legacy Member
BuFu. zei:mja , idd!
kom je er veel?
Dj's zijn soms wel over the top, maar gvd al bangelijke feesjes gehad imo( dj assault , T-1000, dj godfather,...
)
En het voordeel is dat het 100 meter van mij thuis is ^^
Spiraal 1 keer geweest, toen het 5 years basement in motion was. Ik was ZWAAR teleurgesteld in het geluid, de muziek werd gewoon slecht doordat die boxen geen bassen kon produceren.
Voor de rest ziet da er bangelijk graaf uit, om een jeugdhuis te zijn

Xon, opsturen verplicht? Demo'kes downloaden van site is niet toegelaten?
Tribal & Hardgroovin techno iere

Arcko D
( dj assault , T-1000, dj godfather,...
)
(ben maar 14 ) zou niet weten hoe ik er moet geraken
Nice flyer van de Cahier...