inderdaan cool tekeningske!
als de rest van de wereld nu maar niet durft te denken dat artwork voor niks te krijgen is...
hint: geef DeBuggeR een paar vrijkaarten en gratis drank tijdens de fuif. budgettair mag dat voor de organisatie geen probleem zijn, en de globale karma-balans hengt weer nét een beetje meer in balans
