Archief - REQ: Een konijn als DJ

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sjemoone

Legacy Member
Ik moet een affiche van een fuif ontwerpen, heb al veel ideën maar heb een probleempke. Ik zou een konijn willen hebben als DJ. Met koptelefoon, draaitafen, etc.

Nu zoek ik iemand die dit voor mij kan tekenen. De tekening moet nie te ingewikkeld zijn. Omdat deze affiche voor mijn jeugdbeweging is, krijg ik hier geen geld voor, dus ik kan jullie dat dan ook niet bieden :(. In ruil komt je naam wel op de affiche (en flyers) . Als er iemand geïnteresseerd is, moet maar posten é


Hopelijk komen er veel tekeningskes...

Xavez

Legacy Member
Krijg jij er geen geld voor zul je bedoelen :p.

Zelfs iets proberen te tekenen in illustrator? :).

Sjemoone

Legacy Member
Xavez zei:
Krijg jij er geen geld voor zul je bedoelen :p.

Zelfs iets proberen te tekenen in illustrator? :).

idd geen geld. :p

Ik heb al keer iets geprobeerd maar dat geeft bij mij niet meer dan een éénlijnige pentekening. (nijntje-achtig)

Ik zou liever een konijn hebben in de bugsbunny stijl :D

dresse

Legacy Member
ik ben geweldig met konijnen!
voor 50€ teken ik u één vet DJ konijn!
Of ge kunt ook een gratis lelijk konijn gebruiken van iemand anders natuurlijk... :)

Sjemoone

Legacy Member
dresse zei:
ik ben geweldig met konijnen!
voor 50€ teken ik u één vet DJ konijn!
Of ge kunt ook een gratis lelijk konijn gebruiken van iemand anders natuurlijk... :)

Zou zeer graag ja zeggen maar geld zal ik u niet kunnen geven...

TiB0

Legacy Member
dresse zei:
ik ben geweldig met konijnen!
voor 50€ teken ik u één vet DJ konijn!
Of ge kunt ook een gratis lelijk konijn gebruiken van iemand anders natuurlijk... :)

En dan zeggen ze dat wij in antwerpen dikke nekken hebben :D

DeBuGGeR

Legacy Member
dresse zei:
ik ben geweldig met konijnen!
voor 50€ teken ik u één vet DJ konijn!
Of ge kunt ook een gratis lelijk konijn gebruiken van iemand anders natuurlijk... :)

Gij kunt u nogal verkopen :p :D

dresse

Legacy Member
jammer. Geen konijn dan :).
En das geen dikke nek, das zelfkennis :woohoo:

Kunnen jullie dat niet van de inkomsten afhalen van de fuif? gegarandeerd dat ge met mijn konijn 60 tot 80% meer volk hebt hoor :D

DieselPower

Legacy Member
dresse zei:
jammer. Geen konijn dan :).
En das geen dikke nek, das zelfkennis :woohoo:

Kunnen jullie dat niet van de inkomsten afhalen van de fuif? gegarandeerd dat ge met mijn konijn 60 tot 80% meer volk hebt hoor :D
daarmee dat de rest gratis lelijke konijnen maakt ofwa? smartass :p

dresse

Legacy Member
ok ok, zelfkennis en medemens-kennis :)
maar sorry dus, ik kan u niet helpen. In zo'n tekening kruipt veel te veel tijd om het gratis te doen. Tijd die ik nuttig zou kunnen gebruiken om te surfen op fora als deze :p

btw, zie het nu pas. VERKEERDE PREFIX!!
Beetje laat om hem nu nog te sluiten, maar normaal doen we dat wel. Lees er de regels dus even op na!

Zoeken is als ge iets wilt vinden dat al bestaat.
Voor deze thread is REQ meer gepast. (request) Ge vraagt namelijk een gunst aan uw mede-forum gebruikers.

DeBuGGeR

Legacy Member
aub indien enige problemen met het formaat of liever zonder achtergrond, pm me dan.

en als je het niet leuk vindt, das jammer ik werk er niet verder aan.

djkeneijncopyog1.png

dresse

Legacy Member
zoals ik al zei, gratis en lelijk. :D

j/k zeer knap dj-konijntje! :)
cool voor op een tshirt ook ;)

DeBuGGeR

Legacy Member
Xavez zei:
Holy Shiatz, nice WABBIT!

(ik mis wel een pitch-control :()

:p ik blijf eraf, je ziet wel dat het een platenspeler is niet?
laten we het artistieke vrijheid noemen.
trouwens wie let daarop? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan