zabulus
Legacy Member
Xavez zei:Okay, your loss, I guess. Leer vooral niets bij van uw mede-webdesigners.
Dat zegt gij, niet ik.
Ik ben gewoon niet voor die dingen van -xx, das mijn stijl niet...
Liever een js van 1kb.
2 mensen, 2 oplossingen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xavez zei:Okay, your loss, I guess. Leer vooral niets bij van uw mede-webdesigners.
TheBram zei:hehe, al die leuke reacties, ik verw8e niet echt dat hij mij zou aannemen hoor
en op zn minst geef ik toe dat ik (nog) een amateur ben, en btw ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die het weinige dat ik kan ook kan, dus het is nogal gemakkelijk te zitten foeteren en spotten met iemand zijn werk terwijl die daar nog niet lang mee bezig is, en ook langs geen kanten een opleiding of cursus heeft genoten, zoals velen hier. En boven al de leeftijd nog niet heeft van het gros hier actief. Dus ik vind dat de dikkenekkerij een beetje mag ophouden.
En geld kan mij gestolen worden, ik doe dit voorlopig nog zuiver voor mijn plezier, en er zijn veel efficientere manieren om centjes te verdienen, zonder dadde der ne poot voor moet uitsteken
NoizeSuppressor zei:Ja en dat was letterlijk bedoeld, zal op uw pm ook met een lachened mannetje antwoorden
we leven hier niet in Afrika waar er gewerkt wordt voor 2€ per uur :ironic: ooit al gehoord van quality freelancers die werken aan 500€ per dag? of zelfs meer 

tikketim zei:Waar is den tijd dat er hier nog strenge moderators zaten die bij threads als deze onmiddelijk het slot er op legden wegens "offtopic"![]()
Als je daar heimwee naar hebt kan dat altijd geregeld worden, maar ik geloof eerder in de wat zachtere aanpak. Zal aan mijn leeftijd en relativeringsvermogen liggen wellicht
.Uw email formulier wat beter beveiligen, nu kan je het leeg versturen.timdeschacht zei:ik ben ook website designer, maar ik doe het als hobby
daarom zijn mijn prijzen een stuk lager (ik denk maar aan 25 of 50 euro!)
ik doe het voor het plezier en zie het niet echt als "werk"
interesse? -> http://users.skynet.be/futurewebdesign/
timdeschacht zei:ik ben ook website designer, maar ik doe het als hobby
daarom zijn mijn prijzen een stuk lager (ik denk maar aan 25 of 50 euro!)
ik doe het voor het plezier en zie het niet echt als "werk"
interesse? -> http://users.skynet.be/futurewebdesign/
.Xavez zei:Zoek even wat op over CSS, semantiek en scheiding van inhoud en opmaak ;-). Je site valideert misschien wel, je hebt het idee erachter nog niet helemaal begrepen. De tijd dat je zo'n site met tables moest maken ligt al twee-drie jaar achter ons.

Xavez zei:Zoek even wat op over CSS, semantiek en scheiding van inhoud en opmaak ;-). Je site valideert misschien wel, je hebt het idee erachter nog niet helemaal begrepen. De tijd dat je zo'n site met tables moest maken ligt al twee-drie jaar achter ons.

Dat is het voor mij ook hoor ;-). Dat je constant bijleert kan ik alleen maar toejuichen! Met die ingesteldheid kom je een pak verder dan "ik weet toch al alles"timdeschacht zei:ik moet u volledig gelijk geven, maar ik doe het als hobby en leer constant bij ...
maar ik denk niet dat de website daarom lelijk/onstabiel is![]()
. Daarom zitten we op een forum, om bij te leren!Aeckz zei:Waar staat geschreven da ge uw site ni zo moogt maken?
Al die nieuwe zogezgde standaarden, zolang het mooi en gebruiksvriendelijk is kan die standaarden voor mij ferm den boom in.
Maar ik ben dan ook gn designer die sites verkoopt, dus ik mag wel mn mening erover hebben![]()
Xavez zei:Dat is het voor mij ook hoor ;-). Dat je constant bijleert kan ik alleen maar toejuichen! Met die ingesteldheid kom je een pak verder dan "ik weet toch al alles". Daarom zitten we op een forum, om bij te leren!
