Zero Grav
Legacy Member
1ste jaar, klas B4 en ja, het was een mct'er. 'k Vind het vrij spijtig om te zien wat daar wordt afgeleverd als niveau. Dat gaat van sites die gemaakt zijn op 150DPI tot knalgroene (en dan spreek ik over gifgroen) achtergronden hé, ge zoudt het bijna niet geloven. Nuja, ge kunt niet verwachten dat iedereen een geboren designer is, maar dat ze dan ook geen mensen een kloot gaan afdraaien door slechte sites te bouwen (tegen betaling).
En 'k zie het al gebeuren dat ze die opdracht met dubbele maten gaan meten. Dat 'ervaren' webdesigners strenger beoordeeld gaan worden dan beginners. 't Zou nogal eerlijk zijn dan, gelijk ik suck in wiskunde of technologie en die mensen die van technologische scholen komen moeilijkheden hebben omdat het gewoon té simpel is.
En 'k zie het al gebeuren dat ze die opdracht met dubbele maten gaan meten. Dat 'ervaren' webdesigners strenger beoordeeld gaan worden dan beginners. 't Zou nogal eerlijk zijn dan, gelijk ik suck in wiskunde of technologie en die mensen die van technologische scholen komen moeilijkheden hebben omdat het gewoon té simpel is.
.Bij mij mag het allemaal redelijk recht blijven(hier wel mee spelen natuurlijk). Ik ga meestal naar uw stijl (uw portfolio , net eens bekeken op MCT-Forum
) hoewel er bij mij toch dat tikketje gevoel ontbreekt wat er bij jou wel inzit. Ik ga jouw werkjes dus eens bestuderen om er eventueel uit te leren 



