tetty
Legacy Member
Ja kon niet op de correcte term komen
. Wel als ik de D60 vastpakte zat ik met mijn wijsvinger meteen op de goede plaats. Bij de 450D niet. Daar was het even "zoeken" naar de knop.
En die battery grip zou idd een goede oplossing zijn. Dan hangt mijn pink daar nie zo te zweven.
. Wel als ik de D60 vastpakte zat ik met mijn wijsvinger meteen op de goede plaats. Bij de 450D niet. Daar was het even "zoeken" naar de knop. En die battery grip zou idd een goede oplossing zijn. Dan hangt mijn pink daar nie zo te zweven.