driesel
Legacy Member
Hallo,
In mijn eerste jaar productontwikkeling heb ik vorige week de opdracht gekregen een afstandbediening te modellen in Rhino.
Dit is nu dus gelukt.
Ik heb reeds liggen renderen in flamingo, maar dat gaat tergend traag wegens gebrek aan uitmuntende hardware.
Dit is mijn resultaat waaraan ettelijke uren renderen vooraf zijn gegaan.
Op zich is dit al wel aardig maar op zeer hoge resolutie renderen gaat echt tergend traag hier...
Vooral het stuk aan de achterkant - een infraroodzender met een transparant kapje - is enorm tijdvretend hier.
Is er iemand bereid voor mij deze model in 3dsmax of desnoods in Rhino met flamingo te renderen (tegen vrijdag morgen
)?
Hoe kan ik mijn rendertimes best verbeteren?
Zwaardere CPU? ...
mvg,
driesel
In mijn eerste jaar productontwikkeling heb ik vorige week de opdracht gekregen een afstandbediening te modellen in Rhino.
Dit is nu dus gelukt.
Ik heb reeds liggen renderen in flamingo, maar dat gaat tergend traag wegens gebrek aan uitmuntende hardware.
Dit is mijn resultaat waaraan ettelijke uren renderen vooraf zijn gegaan.
Op zich is dit al wel aardig maar op zeer hoge resolutie renderen gaat echt tergend traag hier...
Vooral het stuk aan de achterkant - een infraroodzender met een transparant kapje - is enorm tijdvretend hier.
Is er iemand bereid voor mij deze model in 3dsmax of desnoods in Rhino met flamingo te renderen (tegen vrijdag morgen
)?Hoe kan ik mijn rendertimes best verbeteren?
Zwaardere CPU? ...
mvg,
driesel

.