Flipkikker
Legacy Member
Ik werk met Adobe CS3,
heb een vectorieel ontwerp gemaakt in Illustrator,
alle onderdelen staan op een aparte layer om ze in Photoshop in te kunnen kleuren
Resultaat is 26 lagen
Exporteren naar .psd lukt echter niet als ik kies voor 150 dpi (ik moet minstens 150dpi hebben voor een afbeelding van 1024x768/ofte: 2048x1536 @ 72 dpi)
Met 72dpi lukt het wel...
Ik krijg de foutmelding: Not enough memory...
Q6600, 4gb ram, vista 64 bit, +200gb vrije ruimte op hd
Moetk mss nog een ram latje bijsteken?
(Is redelijk belangrijk datk die dingen dus snel kan overzetten)
heb een vectorieel ontwerp gemaakt in Illustrator,
alle onderdelen staan op een aparte layer om ze in Photoshop in te kunnen kleuren
Resultaat is 26 lagen
Exporteren naar .psd lukt echter niet als ik kies voor 150 dpi (ik moet minstens 150dpi hebben voor een afbeelding van 1024x768/ofte: 2048x1536 @ 72 dpi)
Met 72dpi lukt het wel...
Ik krijg de foutmelding: Not enough memory...

Q6600, 4gb ram, vista 64 bit, +200gb vrije ruimte op hd
Moetk mss nog een ram latje bijsteken?

(Is redelijk belangrijk datk die dingen dus snel kan overzetten)






