Cederzo
Legacy Member
driesel zei:Maar A5 lijkt me zo verschrikkelijk klein...of vergis ik mij?
Ik zou het willen gebruiken voor m'n studie Productontwikkeling om een productidee te kunnen schetsen rechtstreeks op PC.
A5 is niet verschrikkelijk klein, mijn graphire A5 voldoet voor mij. A6 lijkt me mss wel wat klein om te tekenen op pc. En ik vind het absoluut de moeite om er 1 in huis te halen, is zo'n gemak als ge graag tekent.
vergeet niet dat ge kunt inzoomen op de pc...
Een beter merk voor tablets ga je niet vinden, het is niet voor niets dat alle tablet pcs met wacom zijn uitgerust tegenwoordig.
, maar ik denk voor technische tekeningen da ge me een a4 beter gesteld zijt; het kost idd massas geld maar da verslijt ook ni echt, da gaat jaren mee zo een tablet...
of ik moet de drivers es installeren 
Grootste bewijs hiervan is dat in grafische, reclame, film en games industrie op bijna elke bureau van ontwerpers een wacom intuos of tegenwoordig cintiq prijkt (check dvd specials