Archief - Q: Disaster recovery

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joriz

Legacy Member
Ik wou dit jaar veranderen van host (van speedpacket naar sohosted). Nu had ik de tijd uit het oog verloren voor de switch te maken van de database... en nu hebben ze alles verwijdert. Daar kan ik enigszins nog inkomen en begrijpen...

Wat ik persoonlijk erger vind is dat ze m'n domeinnaam misbruiken http://www.bbclokeren.be (een waar zij technisch geen recht op hebben omdat hij mijn eigendom is) en deze naar een andere site laten verwijzen... kan zoiets? wat kan ik er aan doen om toch nog m'n database terug te krijgen?

allesinds niet tevreden van speedpacket

Zero Grav

Legacy Member
De meest evidente vraag op dit moment: Heb je hun al gemaild?

Zij zouden uw database waarschijnlijk nog uit hun back-ups kunnen terughalen maar of ze dat dan ook daadwerkelijk doen is nog maar de vraag. Als je je domeinnaam verlengd hebt en er ook daadwerkelijk de prijs voor hebt betaald hebben zij inderdaad geen recht deze te gebruiken.

Als jij echter niet betaald hebt om die domeinnaam te behouden kan het goed zijn dat ze wat gefoefeld hebben in verband met die quarantaine ed. Maar dit is meer gokwerk aangezien hosting en domeinen totaal niet in mijn gebied van kennis liggen.

Joriz

Legacy Member
Naam bbclokeren
Status REGISTERED
Registratie 14 november 2004
Laatste wijziging 14 november 2004 01:54

ik heb hen nu gemailed of ze me de datbase opnieuw kunnen bezorgen, maar daar zal ik morgen maar uitleg over hebben... maar de domeinnaam blijft nog steeds van mij...

Zero Grav

Legacy Member
Welja, het is nu eenmaal een feit dat wij moeilijk kunnen helpen met problemen tussen u en de host. Mailen en blijven mailen is vaak de booschap, zij zullen waarschijnlijk ook het beste hun acties kunnen verantwoorden.

Allé, als ze al verantwoord kunnen worden. :-)

Een beetje kwaad maken kan trouwens goed werken, heeft me bij mijn domeinnaam indertijd al wat gratis dingen opgeleverd. : [ Klant is koning, kutklanten worden nog beter behandeld. :p

killgore

Legacy Member
domeinnaam is idd van u, maar lees uw gebruiksovereenkomst toch maar goed :). Het kan altijd zijn dat jouw recht op domeinnaam ergens gebonden was aan het huren van server bij speedpacket :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan