Joriz
Legacy Member
Ik wou dit jaar veranderen van host (van speedpacket naar sohosted). Nu had ik de tijd uit het oog verloren voor de switch te maken van de database... en nu hebben ze alles verwijdert. Daar kan ik enigszins nog inkomen en begrijpen...
Wat ik persoonlijk erger vind is dat ze m'n domeinnaam misbruiken http://www.bbclokeren.be (een waar zij technisch geen recht op hebben omdat hij mijn eigendom is) en deze naar een andere site laten verwijzen... kan zoiets? wat kan ik er aan doen om toch nog m'n database terug te krijgen?
allesinds niet tevreden van speedpacket
Wat ik persoonlijk erger vind is dat ze m'n domeinnaam misbruiken http://www.bbclokeren.be (een waar zij technisch geen recht op hebben omdat hij mijn eigendom is) en deze naar een andere site laten verwijzen... kan zoiets? wat kan ik er aan doen om toch nog m'n database terug te krijgen?
allesinds niet tevreden van speedpacket

