DFS
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een degelijk fototoestel om wat fatsoenlijke foto's mee te maken. (Vooral natuurfoto's, landschappen enzo, eigelijk e beetje vn alles..) Nu ik heb wa rond gelezen en ik kwam uit op http://www.digicamshop.be/product/29937/canon-eos-400d-dz-kit-18-55-55-200mm.html
Nu, de vraag is of dit een goed fototoestel is en of die lenzen handig zijn.
(Zit het fototoestel daar eigenlijk bij want kzie da daar ni bijstaan?
)
Mvg,
Jannez
Nu, de vraag is of dit een goed fototoestel is en of die lenzen handig zijn.
(Zit het fototoestel daar eigenlijk bij want kzie da daar ni bijstaan?
)Mvg,
Jannez

