HoAxKe
Legacy Member
Ik ben al even bezig met het maken van een site maar ik krijg geen sponsors te pakken. Dus dacht ik maar om ads op de site te plaatsen. Iemand een goed idee?
Ik heb al google ads geprobeerd, maar daar ben ik na 2 weken van verbannen wegens ongehoord gebruik(as if). Ik klikte niet eens zelf op mijn ads. Iemand nog alternatieven?
Ik heb al google ads geprobeerd, maar daar ben ik na 2 weken van verbannen wegens ongehoord gebruik(as if). Ik klikte niet eens zelf op mijn ads. Iemand nog alternatieven?

. (zie 2win4life.com :/)
