Archief - Q: Ads/sponsors voor site

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HoAxKe

Legacy Member
Ik ben al even bezig met het maken van een site maar ik krijg geen sponsors te pakken. Dus dacht ik maar om ads op de site te plaatsen. Iemand een goed idee?

Ik heb al google ads geprobeerd, maar daar ben ik na 2 weken van verbannen wegens ongehoord gebruik(as if). Ik klikte niet eens zelf op mijn ads. Iemand nog alternatieven?

Smokyke

Legacy Member
bidvertiser: vrij goed en al uitbetaling vanaf 10 dollar via paypal.

Cupideus

Legacy Member
ik wil eventueel wel sponsor worden.

Kan je me even emailen op [email protected] (gelieve als emailtitel partnerprogramma te zetten) en duidelijk laten zien over welke sites het gaat

mvg

EDIT : ik heb het e-mail adres dan maar gewijzigd omdat er hier personen zijn die te rap conclusies trekken

dendaak

Legacy Member
Volgens mij is Cupideus bezig met een soort eigen one.com ? :)

Cupideus

Legacy Member
Is helemaal niets louche aan.

Ik zou ook niet zo snel judgen aan de hand van een emailadres ...

WHiSPy

Legacy Member
Cupideus zei:
Is helemaal niets louche aan.

Ik zou ook niet zo snel judgen aan de hand van een emailadres ...

Ze judgen aan de hand van hoe de website eruit ziet...

If it smells like fish and it looks like fish...

Cupideus

Legacy Member
Zou het toch fijn vinden niet op voorhand veroordeeld te worden ...

en die andere site is oud en zeker niet meer van toepassing.

Cupideus

Legacy Member
Overigens wil ik gewoon Hoaxke een partnervoorstel doen.

Ofwel heeft hij interesse ofwel niet, maar ik wil hier zeker niet op de keurbank liggen.

Xavez

Legacy Member
Doe het dan in een PM? :). Ik vind dat je precies nogal veel reclame voor jezelf maakt in de laatste vier-vijf posts hier op het forum. So it probably is fish :).

n00bslayer

Legacy Member
2win4life.com ziet er in mijn ogen uit zoals een MFA website, en zolang zulke websites maar voldoende unieke informatie bevatten, heb ik daar niets op tegen.

Iemand is niet verdacht als hij veel websites bezit, en het is normaal dat hij deze naar elkaar laat linken om hoger te ranken. Of in dit geval zelfs gewoon wil betalen voor een link naar één van zijn websites (al is Google daar een groot tegenstander omdat dit in het nadeel is van hun eigen advertentienetwerk en kwaliteit van hun SERP's).

Cupideus

Legacy Member
@ Xavez, Ik ben inderdaad net begonnen met die website, en dat ik reclame maak in website forums is niet meer dan normaal zeker ? Ik ga geen hosting verkopen aan een voetballer. en 2win4life.com is een oude site en was inderdaad MFA maar is zelfs totaal niet relevant op dit onderwerp.

voor alle duidelijkheid gaat het over hostingplaats.be

dank u

Xavez

Legacy Member
Cupideus zei:
@ Xavez, Ik ben inderdaad net begonnen met die website, en dat ik reclame maak in website forums is niet meer dan normaal zeker ? Ik ga geen hosting verkopen aan een voetballer. en 2win4life.com is een oude site en was inderdaad MFA maar is zelfs totaal niet relevant op dit onderwerp.

voor alle duidelijkheid gaat het over hostingplaats.be

dank u

Dan moet je je toch eens inlichten over 1) wat ethisch verantwoord is: als iedereen hier reclame begint te maken voor zijn hostingbedrijf(je): waar eindigen we dan? 2) de specifieke regels van dit forum, die zeggen dat reclame verboden is :). Het is niet normaal dat je op een forum wat gratis reclame komt maken. In je sig, tot daar aan toe, maar het in elke post vermelden gaat toch wat ver, vind je zelf niet? :).

Rvl

Legacy Member
zie ik nu mis of heeft hij dan ook maar enkel in zijn eerste post reclame gemaakt? Ok, ook in zijn sig maar er zijn er genoeg die dat ook doen;):unsure:

thondermonst

Legacy Member
Tja, ik vind het ook nogal ver gaan. Als je het echt niet kan laten zaken te doen hier (wat mij toch niet de bedoeling van dit forum lijkt), stuur dan een PM. En of 2win4life.com relevant is voor deze thread of niet, je gebruikt het wel als visitekaartje. En curieuze mensen als wij zijn gaan we natuurlijk eens een kijkje nemen op die site. Oud of niet, MFA of niet, ik krijg rooi boebels en diammi (nog een graad erger dan diarree) van zulke stierekaka. Dus graag uwe rotzooi ergens anders ten toon spreiden, ja? Zo dat moest er even uit. Allez Cupideus, veel succes ermee!

Cupideus

Legacy Member
@xavez, in deze thread maak ik ook niet echt reclame, maar plaats ik enkel een bericht dat ik een partnervoorstel aanbied aan de topic starter.

In de andere thread wordt er gevraagd over goedkope betrouwbare hosting ... mijn hosting is daar het antwoord op, niet meer dan logisch dat ik dat beantwoord.

en ivm sig dat doe jij ook ^^

@xavez & thondermonst : Gelieve nu on topic te blijven. ik doe immers voorstel aan hoaxke en jullie leveren enkel kritiek en gaan niet in op topic van Hoaxke.

EDIT : Ik wil gerust dit gesprek per msn verder zetten.

thondermonst

Legacy Member
Ik gebruik geen msn en heb mijn gedacht reeds gezegd dus no thanks. En Off-topic of niet, wij wijzen enkel op de regels van dit forum.

Cupideus

Legacy Member
Ik ook, hij vraagt achter sponsors / ads , ik bied dit aan en krijg al die gekte over mij :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan