Archief - Q: Aanraders 3D programma's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
ik heb silo nu is gedownload omdat moddelen me redelijk hard intresseerd, maar ik kan er niks van :p ook omdat er meestal geen nederlandse tutorials te vinden zijn :(
ma eigenlijk ist gewoon allemaal cubes ofzo, bewerken ?

Typhon`

Legacy Member
Mr Syphon zei:
ik heb silo nu is gedownload omdat moddelen me redelijk hard intresseerd, maar ik kan er niks van :p ook omdat er meestal geen nederlandse tutorials te vinden zijn :(
ma eigenlijk ist gewoon allemaal cubes ofzo, bewerken ?
download gewoon modo!
echt goede interface, duidelijk etc.
En niet vergeten, de media erbij is echt goed :).

Holy Paladin

Legacy Member
waarom vraagt iedereen altijd achter nederlandse tutorials? tis gene shakespeare ze :/

Mr Syphon

Legacy Member
maar modo is ni gratis ? :p
alle ik zie toch nergens trial version ofzo :)

nederlands is iets gemakkelijker ?
ik kan wel engels ma toch, tzou leuker zijn moest ik het 100% begrijpen

TheCrow7

Legacy Member
Ik werk niet met Modo maar ik veronderstel dat dat programma ook gewoon in het engels is. Dus je werkt zowiezo met engelse termen en de meeste tutorials zijn ook gewoon op het 'Doe-dit Doe-dat' principt berust. Dus maakt het eigenlijk niet uit in welke taal deze is geschreven.

dresse

Legacy Member
ge hebt echt wel geen extra tutorials nodig om modo te leren zenne.
wat 3d zo moeilijk maakt zijn meestal de knopkes overal voor animatie, particels, dynamics, bones, ... maar da heeft modo allemaal niet. Enkel knopkes om te modellen dus ge kunt ni missen. tis gewoon elke tool is testen wat ie doet en dan maar oefenen.
en als ge te dom zijt om zelf te zien wat een tool doet is er nog van elke tool een filmke over hoe da ge em moet gebruiken :)
en modo heeft een trial van 30 dagen en dan kunt ge nog extra trial tijd aanvragen van 15 dagen... om de trial te downloaden moet ge u registreren rechts boven op de site en naar "my account gaan". daar vinde een download sections met de media (tutorials en filmpjes en helpfiles) en het programma zelf.

Mr Syphon

Legacy Member
ok merci, kzal die modo dan is bekijken :)

*edit*
modo is installed nu en ziet er wel vij mooi uit :p, redelijk duidelijke layout en buttons
nu nog leren gebruiken :)

Typhon`

Legacy Member
ik ben ermee begonnen en kan al een kleine scheet ;).
(al iets deftig kunnen plooien etc) :p
echt niemand die een render weet?

FroFro

Legacy Member
bij mij stater 'no downloads available' :-/

*edit*
laat maar :p kmoest eerst ne survey invulle

Mr Syphon

Legacy Member
bij nader inzien is moddelen toch ni zo easy :p
alle vormkes maken ok, maar dan da aan elkaar hangen enzo :D
kga nog afzien

TheCrow7

Legacy Member
POV-Ray ? Misschien nog ergens een versie van BMRT te downloaden, want die moesten de ontwikkeling stoppen van Pixar.

ZeeraaR

Legacy Member
FroFro zei:
hmk, kmoet een license ding ingeven? >_>
Je moest die eerst installeren dan modo, je krijgt ergens een link naar een download.

Anyway ik krijg al een cubus op het scherm, kan al wat meer segmenten insteken, en hier en daar wat mee foefelen... ga toch eens moeten wat tijd uittrekken daarvoor. Liefst binnen de volgende 30 dagen :p

dresse

Legacy Member
waar is den tijd hier op het forum da ge als een god aanzien werd als ge ook maar iets in 3d kon maken :sad:
ik herinner me nog lang geleden die thread van ne kerel die zijn kamer had gemoddeld en een stuk zeep in zen bed had gelegd als deken :lol: ma iedereen vond het wel "wouuuuw"

LunchBox

Legacy Member
degene die toen zeiden: "niets bijzonders" werden bekogeld door de meerderheid die het zo "cool vonden".. twas nix anders dan "och joenge doet gij het dan beter he" en zo van die onzin. (denk daar maar'ns over na)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan