fixer187
Legacy Member
dresse zei:staat er ergens uitgelegd. snap het zelf ni zo goe.
al mijn punten zijn boven de 3/20...ben ik nu een goede student
![]()
3.0 komt ongeveer overeen met een +70% student dacht ik...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dresse zei:staat er ergens uitgelegd. snap het zelf ni zo goe.
al mijn punten zijn boven de 3/20...ben ik nu een goede student
![]()

).Nope, dat was Pixar z'n Renderman. Voor "The Matrix 2" zouden ze naar verluid wel doorgaan met Mental Ray (ook gebruikt voor The Matrix Revolutions en The Matrix Reloaded).Holy Paladin zei:ha povray is da nie waar ze the matrix mee renderden?
En heb je je ogen al eens open gedaan? -> http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/index?siteID=123112&id=5659513go_ndw zei:Ik vind dus nergens de trial van 3dsmax hé
cooly zei:Maya Personal Learning Edition is gratis en toch niet te moeilijk om mee te beginnen imo.
TheCrow7 zei:Soit, ik hoor veel goede dingen over Cinema4D die hebben een gratis versie in de vorm van een oudere versie.
maar kzie enkel evaluation versies of betalend.Brainbug zei:welke? en waar te vinden?TheCrow7 zei:Eerste keer dat ik iemand hoor claimen dat Maya niet moeilijk is voor beginners.
Soit, ik hoor veel goede dingen over Cinema4D die hebben een gratis versie in de vorm van een oudere versie.