Unzip Attack
Legacy Member
meeneemchinees zei:@Unzip Attack : ik zou graag wat meer weten over uw MHP ervaring. Heb je dat voor zelf wat te "spelen" gedaan, of was dat in opdracht van iemand (school, bedrijf ... welke)?
En waarop hebben uw xlets gedraait? Enkel emulators (xletview, IRT reference implementation) of ook op een echte settop box (welke)?
vakantiewerk aan onderzoeksinstelling. over de eigenlijke inhoud mag ik nix kwijt, omdat het nogal 'gevoelig' ligt en zeer actueel allemaal is *zeker met hevige strijd tussen verschillende idTV concurrenten*. Twas allezins een enorme ervaring, en zeker niet makkelijk omdat bijna alles dat er geimplementeerd is, zeer recent was en zeer weinig op het net over te vinden valt.
Qua emulator kan ik wel zeggen dat xletview gebruikt is, maar ook veel getest op een settop box (Philips, het exacte type weet ik niet juist).
als je meer wil leren over al die concepten, er is 1 site van iemand die ook zowat de enige iDTV boek heeft geschreven : http://www.interactivetvweb.org/ da's zowa de referentie in idtv land.
*