SMa
Legacy Member
Hoe kan ik vanuit een windows form/applicatie een console-programma openen?
Ik dacht dat het zou lukken met namespace.Program.Main(new string[0]),
hierbij doorloopt hij wel de statische Main-methode, maar bij bvb een ReadLine() leest hij null als input en loopt het programma gewoon door. De console komt in feite nooit op het scherm.
Ik kan het natuurlijk oplossen met een extra form met enkel een textbox in, maar dit vind ik niet zo netjes
Zowel de console als de form maken deel uit van dezelfde solution.
En ik zou ook graag argumenten kunnen meegeven, wanneer de console geopend wordt.
Ik dacht dat het zou lukken met namespace.Program.Main(new string[0]),
hierbij doorloopt hij wel de statische Main-methode, maar bij bvb een ReadLine() leest hij null als input en loopt het programma gewoon door. De console komt in feite nooit op het scherm.
Ik kan het natuurlijk oplossen met een extra form met enkel een textbox in, maar dit vind ik niet zo netjes

Zowel de console als de form maken deel uit van dezelfde solution.
En ik zou ook graag argumenten kunnen meegeven, wanneer de console geopend wordt.