russian
Legacy Member
wlibaers zei:Beginnen met assembly, dan leer je dat al die datatypes in hogere programmeertalen eigenlijk allemaal hetzelfde zijn in het geheugen, en dat ze gewoon aanwezig zijn om de compiler wat te helpen bij het controleren van de code. Het verschil tussen gewone variabelen en pointers wordt dan ook wel duidelijk![]()
That's my boy :applause:.


.