Kr0meel
Legacy Member
Dag lieve breedbandkinderen,
Ik wil hier even wat reclame maken voor een spel voor programmeurs waar ik alvast met volle teugen van heb genoten, en waar iedereen, die een beetje met scripten bezig is, zeker zijn kix uit zal halen.
De bedoeling is dat je een team van bots met eerder beperkte specs aanstuurt door middel van een script. De teams nemen het dan wekelijks tegen elkaar op in een QIII achtige omgeving, en diegene die hier het vaakste als overwinnaar uit komt wordt prompt tot wereldkampioen gebombardeerd.
Die wereldkampioen ben ik momenteel, en ik heb een magnum fles champagne uitgeloofd aan de eerste Vlaming die erin slaagt mij van deze plaats te verdrijven. Ik breng ze persoonlijk aan je voordeur
(btw, ECHTE Champagne!!)
Goesting?
Alle details vind je hier: http://gameprog.it/hosted/guntactyx/
Cy in the arena,
Kr0meel.
Ik wil hier even wat reclame maken voor een spel voor programmeurs waar ik alvast met volle teugen van heb genoten, en waar iedereen, die een beetje met scripten bezig is, zeker zijn kix uit zal halen.
De bedoeling is dat je een team van bots met eerder beperkte specs aanstuurt door middel van een script. De teams nemen het dan wekelijks tegen elkaar op in een QIII achtige omgeving, en diegene die hier het vaakste als overwinnaar uit komt wordt prompt tot wereldkampioen gebombardeerd.
Die wereldkampioen ben ik momenteel, en ik heb een magnum fles champagne uitgeloofd aan de eerste Vlaming die erin slaagt mij van deze plaats te verdrijven. Ik breng ze persoonlijk aan je voordeur
(btw, ECHTE Champagne!!)Goesting?
Alle details vind je hier: http://gameprog.it/hosted/guntactyx/
Cy in the arena,
Kr0meel.
).