Bramboogie
Legacy Member
Ivm een laptop: ik zou een windows-based laptop nemen, een 15" met en quadro of fireGL grafische kaart ipv eentje met een games-kaart. Maar dat zijn wel al duurdere laptops voor intens gebruik.
Ik Genk hebben we (vroeger) Autocad en Rhino gezien, maar op een laag niveau.
Ik Kortrijk krijg je veel CAD, met onder andere (Autocad), Inventor, pro-Engineer, Aliasstudio.
Bij IO te kortrijk hebben ze ook één of twee 3d-printers, 3d-frezen, 3d-scanners, ... Er wordt ook onderzoek gedaag voor bedrijven.
Ik Genk hebben we (vroeger) Autocad en Rhino gezien, maar op een laag niveau.
Ik Kortrijk krijg je veel CAD, met onder andere (Autocad), Inventor, pro-Engineer, Aliasstudio.
Bij IO te kortrijk hebben ze ook één of twee 3d-printers, 3d-frezen, 3d-scanners, ... Er wordt ook onderzoek gedaag voor bedrijven.

)