Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DieselPower™ zei:Dresse: het was beter in mn orginele schets, allez meer correct, maar kvind dit leuker, wa ni wegneemt dat ni 100% juist is.


matthi_182 zei:Man, gezichten zijn moeilijk. Mijn vrouw ziet er wa mannelijk uit.Toch eens tekenpotloden en tekenpapier moeten kopen.
Nog wa kledij getekend ook ma da's ni zo goe gelukt.Krijg zo de indruk dat die ene gewoon uit puur geluk toch nog niet zo lelijk was.
Edit: 'k Zal jullie toch maar doen lachen. Eerst lachen dan wa constructieve commentaar aub.
http://img137.imageshack.us/img137/5084/p1020510lg7.jpg Kaaklijn veel te scherp.En hoed wat uit proportie.
http://img150.imageshack.us/img150/77/p1020509qs1.jpg Hemd/blouse mislukt.
Voor diegenen die te lui zijn, da was de eerste:
http://img212.imageshack.us/img212/1496/p1020506wl1.jpg Zoals visual al zei, beetje vlak. Vind em toch de beste tot nu toe, ook al is ie ook slecht.
Wilde gok: King Arthur?matthi_182 zei:En nog een extraatje:
http://img220.imageshack.us/img220/3987/p1020513rd1.jpg
General Lee zei:Wilde gok: King Arthur?

tomhuveners zei:met borsten?

Bwa ik moest er toch onmiddellijk aan denken (nuja mss ook omdat ik de link met uw avatar gelegd hadmatthi_182 zei:Yup. Maar lijkt er wel totaal niet op?![]()
)