Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jack Malibu zei:http://i22.tinypic.com/2ibkdi1.jpg
opdracht voor tschool, schetsen van lichtinval met houtskool.
kvind nog goed gelukt voor den eersten keer houtskool in men handen gehad te hebben.
opmerkingen ed zijn altijd welkom, kkan er enkel beter van worden![]()

The recycleload zei:Leuk uw oor lijkt er een beetje opgeplakt, meer huid rondom schilderen of zo.

DieselPower™;9500788 zei:Somehow moetk een beetje aan Piru z'n film(s?) denken...
En ik denk dat het aan de neus nog ni goed zit.
)
)DieselPower™ zei:http://www.piru.be/ (die zit hier trouwens ook)
(het deed mij er aan denken, kweet ni of er wel veel gelijkenissen zijn)
.
ff aanpasse.
CODFH zei:Mijn probeerseltje.
Geïnspireerd door DeBuGGeR zijn werk.
Let vooral op die berg links. Die vind ik erg geslaagd.
Ik ken geen andere programma's dus excuseer mij als paint hier niet mag. Ik werk vaak in paint en vond het wel erg geslaagde tekening.
http://img170.imageshack.us/img170/3758/eindwerkpy9.jpg

CODFH zei:Mijn probeerseltje.
Geïnspireerd door DeBuGGeR zijn werk.
Let vooral op die berg links. Die vind ik erg geslaagd.
Ik ken geen andere programma's dus excuseer mij als paint hier niet mag. Ik werk vaak in paint en vond het wel erg geslaagde tekening.
http://img170.imageshack.us/img170/3758/eindwerkpy9.jpg
Spectre zei:I hope you're kidding ^^
Het ziet er leuk uit maar het is mss meer aangeraden om op papier te tekenen...

exact, zoek de discussie maar op, Lunchbox had er een zeer uitgesproken menig over meen ik mij te herinneren.w00tw00t zei:
CODFH zei:Mijn probeerseltje.
Geïnspireerd door DeBuGGeR zijn werk.
Let vooral op die berg links. Die vind ik erg geslaagd.
Ik ken geen andere programma's dus excuseer mij als paint hier niet mag. Ik werk vaak in paint en vond het wel erg geslaagde tekening.
![]()
(niet om uit te lachen he, kvind da gewoon een grappige tekening)DieselPower™ zei:exact, zoek de discussie maar op, Lunchbox had er een zeer uitgesproken menig over meen ik mij te herinneren.