Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DeBuGGeR zei:je hebt een aparte manier van tekenen, maar ik vind het wel iets hebben tenzij je echt zo realistisch mogelijk wou tekenen natuurlijk![]()
D3C0Y zei:nieuwe opdracht voor school, amazone in het jaar 2068
![]()
kweet het, het rechterbeen & voet zitten niet goed... ma ik krijg ze gewoon niet goed dus laat ik het maar zo
Een amazone heeft maar één borst
... dit was om hun boog beter te kunnen hanteren zodat ze bij het loslaten van de spanner hun borst niet mee hadden 
Bolteh zei:Zwaaaaare WIP (het is dus Spider-Man, ookal haatte ik de derde film)
http://users.pandora.be/bolteh/spidey.jpg
Think I overdid the black parts![]()
Garmir zei:Ik vind dat de simplistische schaduwen met dat zwart juist beter bij het geheel passen.
DeBuGGeR zei:leuk alleen stoor ik me aan die voorkant![]()
. Maja soit, de neus had ik eerder beetje naar binnen moeten laten trekken zodat hij elganter was, en zeker twee gelijke lampen in steken ^^
)