Floyd
Legacy Member
ViniMan zei:Ohnee, gij waart zo iemand die al voor em iets kon make er zelfs al het woordje design bijzette, god.![]()
inderdaadVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ViniMan zei:Ohnee, gij waart zo iemand die al voor em iets kon make er zelfs al het woordje design bijzette, god.![]()
inderdaadPost da hier maar op mijn verantwoordelijkheidallahmcbeal zei:mogen er hier ook 3dsmax werkjes getoond worden of liever een andere thread?
de mods zijn iets lakser nu het kerst is 
dresse zei:3Dmax werkjes mogen, maar alleen als ze ècht HEEL slecht zijn!
en dslpower, speciaal voor kerst ga ik u bannen denk ik
waar zijn uw werkjes trouwen? ik denk echt da ik nog nooit een werkje van u gezien heb, zelfs geen allereerst werkje..


PoMpElSiEn zei:http://puntje.deviantart.com/gallery/
http://xyek.deviantart.com/gallery/
toen ik nog abstracts dee
binnekort als mijn macpro aankomt gaak is terug aand e slag (h)

PoMpElSiEn zei:http://puntje.deviantart.com/gallery/
http://xyek.deviantart.com/gallery/
toen ik nog abstracts dee
binnekort als mijn macpro aankomt gaak is terug aand e slag (h)
... En als ge dit al uitkwam in de week dat ge photoshop voor de eerste keer opendeed en op ontekking ging dan zijt ge een natuurtallent! 
Tutorials!dresse zei:ALLEReerste werkjes alleen eh! Anders is er niks grappig aan... En als ge dit al uitkwam in de week dat ge photoshop voor de eerste keer opendeed en op ontekking ging dan zijt ge een natuurtallent!![]()

dresse zei:ALLEReerste werkjes alleen eh! Anders is er niks grappig aan... En als ge dit al uitkwam in de week dat ge photoshop voor de eerste keer opendeed en op ontekking ging dan zijt ge een natuurtallent!
![]()

