Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


ViniMan zei:kzou ier een eel topic kunnen vullen.![]()

zal moeilijk gaan, ik kan me zelf niet meer herinneren wanneer ik voor de eerste keer Photoshop geopend heb en wat ik er in gemaakt heb. Het moet ergens in het jaar '99 geweest zijn met Photoshop 4 of 5 
maar ja toen was ik ook nog een stuk jonger...
Gromme zei:http://kerembeyit.deviantart.com/
Hoort hier mss niet maar is de enigste plek waar ik weet het te plaatsen.... zalige stijl.
