Archief - PORTFOLIO: zzeekop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zzeekop

Legacy Member
kzou eerst en vooral willen zeggen dak der totaal niets van kan van ne site maken, kheb gewoon zitten prutsen :) kzou gewoon willen weten wa dak der zou kunnen aan veranderen om der ne betere site van te maken
btw kweet al een paar dingkes van mijn eigen:
1)bij beginpagina de 'klik to enter' letterkes moeten in een iets lichter kleurke
2)de letterkes beter getypt staan ipv als deel van de afbeelding

de site is dus hier te vinden

Ramm

Legacy Member
Probeer vooral bij 1 taal te blijven. Ofwel Nederlands ofwel Engels, beste voorbeeld daarvan:

"Klik to enter"

zzeekop

Legacy Member
-Infinity- zei:
Optimized for firefox.. maar wel 1000 scrollbars.

ahja juist iemand had mij da ookal gezegd, iets waar dak ni echt op gelet heb... bij mij sta resolutie op 1280 x 960 dermee dak er zelf gene last van heb :)

Obliv`

Legacy Member
zzeekop zei:
ahja juist iemand had mij da ookal gezegd, iets waar dak ni echt op gelet heb... bij mij sta resolutie op 1280 x 960 dermee dak er zelf gene last van heb :)

gij mss niet, maar 90% van de surfers zit nog op 1024*768 of 800*600
verder vind ik het echt slecht, het ziet er niet erg slecht uit. Maar tzijn gewoon enkele grote afbeeldingen die ge bijeen hebt gesmeten.

op uw resolutie kan het er mss goed uitzien. maar hier is het qua usability geen ballen.

let ook op je taalgebruik en de typografie

groeten

saiko

Legacy Member
:offtopic: je snowboard foto is geen mute maar een indy :p

mute is met je voorste hand tussen de bindingen aan teenkant, of aan de teenkant voor je voorste binding grabben

:offtopic:

zzeekop

Legacy Member
hier zijn we dan weer :) voor de mensen da der tijdje geleden naar gekeken hebben...kheb nog ni veel goesting ghad om em aan te passen ma tis der nu uiteindelijk wel van gekomen :) scrolbarprobleem zou (grotendeels) moeten opgelost zijn... kheb nog ni echt gekeken op lagere resolutie ma de site is in ieder geval al kleiner...

Pixie360

Legacy Member
Scrollbars all the way en nog iets over de site...


... hij is gewoon slecht en lelijk. Keb der exact 5sec naar gekeken. Niets hoort samen, onverzorgd, weinig tijd in gestoken denkt ik en diene gastenboek trekt zeker op niet.

TheCrow7

Legacy Member
Pixie360 zei:
... hij is gewoon slecht en lelijk.

Heel contructieve commentaar. Er zijn wel ergeren dingen te zien op het internet.

De guestbook zou idd wel over enige formatting mogen beschikken.

ZeeraaR

Legacy Member
DieselPower™ zei:
als ge het zo uit de context haalt wel ja
Er is een verschil tussen enerzijds
...hij is gewoon slecht en lelijk. Keb der exact 5sec naar gekeken. Niets hoort samen, onverzorgd, weinig tijd in gestoken denkt ik en diene gastenboek trekt zeker op niet.
en anderzijds
Deze site oogt niet zo lekker.
  • Er is geen samenhanging. Probeer dit en dat...
  • Het ziet er wat onverzorgt en slordig uit. Probeer het zus en zo te doen
  • Medunkt ben je je gastenboek vergeten opmaken.
  • Probeer toch wat meer tijd in je ontwerp te steken, zodat het meer "af" lijkt
Welke commentaar zou jij het liefste krijgen? <-- gericht aan Dieselpower EN Pixie360

DieselPower

Legacy Member
Ge mist het punt hier, ik zei da er een verschil was tussen:
...hij is gewoon slecht en lelijk. Keb der exact 5sec naar gekeken. Niets hoort samen, onverzorgd, weinig tijd in gestoken denkt ik en diene gastenboek trekt zeker op niet.
en
...hij is gewoon slecht en lelijk.

edit: gij zegt imo gewoon hetzelfde maar dan in een list...

carhartt^-

Legacy Member
Mooie werkjes (vector!)
spijtig dat je dan wel geen mooie layout kan maken :(

Quilombo

Legacy Member
tbh vind ik hem wel geslaagd :/

op die scrollbars na, veruit de mooiste site in een heleboel threads (ik ken wel nauwelijks iets van webdesign, ben ermee bezig, maar de meeste bezoekers kennen daar ook niks van)

i like it

Breen

Legacy Member
...hij is gewoon slecht en lelijk. Keb der exact 5sec naar gekeken. Niets hoort samen, onverzorgd, weinig tijd in gestoken denkt ik en diene gastenboek trekt zeker op niet.

Deze site oogt niet zo lekker.

* Er is geen samenhanging. Probeer dit en dat...
* Het ziet er wat onverzorgt en slordig uit. Probeer het zus en zo te doen
* Medunkt ben je je gastenboek vergeten opmaken.
* Probeer toch wat meer tijd in je ontwerp te steken, zodat het meer "af" lijkt

Het verschil zien tussen deze 2, dat noemt people skills.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan