zzeekop
Legacy Member
kzou eerst en vooral willen zeggen dak der totaal niets van kan van ne site maken, kheb gewoon zitten prutsen
kzou gewoon willen weten wa dak der zou kunnen aan veranderen om der ne betere site van te maken
btw kweet al een paar dingkes van mijn eigen:
1)bij beginpagina de 'klik to enter' letterkes moeten in een iets lichter kleurke
2)de letterkes beter getypt staan ipv als deel van de afbeelding
de site is dus hier te vinden
kzou gewoon willen weten wa dak der zou kunnen aan veranderen om der ne betere site van te makenbtw kweet al een paar dingkes van mijn eigen:
1)bij beginpagina de 'klik to enter' letterkes moeten in een iets lichter kleurke
2)de letterkes beter getypt staan ipv als deel van de afbeelding
de site is dus hier te vinden
je snowboard foto is geen mute maar een indy 
