Archief - PORTFOLIO: Dsdesign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freaky 7

Legacy Member
dries, wilt ge wat doen voor ons? maak da kannon en die kogels mooier :p

tikketim

Legacy Member
ik moet weer men ogen aan men scherm plakken voor ik iets kan lezen :s hate that !

reach

Legacy Member
ik denk dat ik iets over het hoofd zie bij die drag functie in de portfolio
waar moet je die kaders juist heentrekken? om groter te krijgen ofzo...

als het gewoon is om die naar achter te laten gaan kan je imo even goed die "drag me" weglaten, bij mij zorgde het in ieder geval voor meer verwarring dan duidelijkheid

rbn-

Legacy Member
Ik vind het zeker mooi, toch miss ik percies iets (een frisse toets ergens verwerkt in het metaal zelf, iets of wat groen als contrast mss).
Ook vond ik het spelletje heel simpel en saai na een tijd. Tot men grote verbazing had ik het direct gevonden Oo. Das dan ook den eerste keer tot nu toe :).

Dsdesign

Legacy Member
rbn- zei:
Ik vind het zeker mooi, toch miss ik percies iets (een frisse toets ergens verwerkt in het metaal zelf, iets of wat groen als contrast mss).
Ook vond ik het spelletje heel simpel en saai na een tijd. Tot men grote verbazing had ik het direct gevonden Oo. Das dan ook den eerste keer tot nu toe :).
- Eerste update aan het spel is klaar en staat online. Ik geraak makkelijk boven de 150 punten, misschien moet ik het nog iets moeilijker maken, wat denken jullie? (highscore listing volgt deze week als ik een gaatje vind in mijn planning)

DeMoN

Legacy Member
Ola bangelijk, deze stijl zienek pas graag se :p
Waarom staat die site van die zangeres ni tussen u portfolio? Dies prachtig.

EclipX

Legacy Member
Eel erg lekker, maar doet me spijtig genoeg herinnern aan een template!

netn

Legacy Member
door hevige cpuload, zweven wolken in bg in schokken voorbij
(nochtans 2200+ :/)

Typhon`

Legacy Member
DeMoN zei:
Ola bangelijk, deze stijl zienek pas graag se :p
Waarom staat die site van die zangeres ni tussen u portfolio? Dies prachtig.
Omdat dat zijn werk niet alleen is waarschijnlijk :).
is dus van endrone.

Dsdesign

Legacy Member
Typhon` zei:
Omdat dat zijn werk niet alleen is waarschijnlijk :).
is dus van endrone.
Inderdaad, op dsdesign staan alle werkjes volledig van mij, op endrone staat alles dat we hier op kantoor hebben gemaakt en maken.

Quilombo

Legacy Member
ik krijg altijd het scherm da k flashplayer8 ni heb, en k heb em nochtans wel (gecheckt op site van macromedia zelf)

:help:
?

aXl_

Legacy Member
idem. In mozilla is de check op macromedia flashplayer blijkbaar niet echt goed. Ik heb de flashplayer8 ook maar de site wil in mozilla niet voorbij je "je hebt geen flash" pagina. In IE lukt het wel.

Radiance

Legacy Member
Hidden game is net iets te simpel, zat aan 300 ofzo en toen was k het beu :p .
Je kan nu trouwens gewoon de spatiebalk ingedrukt houden en dus blijven vuren, als je dat verhinderd maakt het het misschien wat moeilijker.

Dsdesign

Legacy Member
Kheb die "custom" detectie verwijderd, het deed meer kwaad dan goed.

Het hidden game zal nog worden uitgebreid, maar momenteel net ietsje te druk met andere projecten. Wat ik zeker wil doen is:

- Moeilijkheidsgraad opkrikken (moet uitdagender worden)
- Score listing
- Misschien wat powerups (?) - betere wapens ofzo.

Keep you guys posted.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan