Archief - PORTFOLIO: Dsdesign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dsdesign

Legacy Member
Vers van de pers:
http://www.dsdesign.be

Er gebeuren wel nog tal van updates in de komende weken, o.a. de portfolio staat maar voor de helft online. Maar ik heb de site toch al online geplaatst.


Wat ik wil weten:
- Werkt de flash8-detect?
- Navigatie duidelijk?
- Loading times?
- CPU belasting?
- Portfolio duidelijk? (oa. ook het drag systeem?)
- Is het "hidden" game makkelijk te vinden?

Cheers,

Spacy2003

Legacy Member
loading times: 2-3 secs redelijk goed dus
CPU gebruik: 60-70% op een 1.7 mobile centrino :/

voor de rest it looks great ^^

Zero Grav

Legacy Member
Het eerste wat me opvalt is dat de site begod niet groot genoeg is voor elke resolutie. Ze stopt dus bij mij opeens. Er zit nog geen repeat in.

De animaties gaan me op dit moment een beetje verloren omdat mijn graka drivers niet installed zijn, die kaart kapot is en alles dus nogal schokt.

Misschien niet altijd even duidelijk dat er 2 menu's zijn; dat van portfolio enzo dan.

Nuja, qua uiterlijk niks dan lof over dit siteje, echt magnifique, ook de animaties die je erin gebouwd hebt, splendid.

Dsdesign

Legacy Member
Zero Grav zei:
Het eerste wat me opvalt is dat de site begod niet groot genoeg is voor elke resolutie. Ze stopt dus bij mij opeens. Er zit nog geen repeat in.
Refresh eens? Ik kan het niet zien hier want mijn laptopscherm is te klein.

dahousecatfelix

Legacy Member
Laadtijden zijn ok.
Maar de cpu use is echt wel hoog. Tot 90% op m'n pentium 4 2.8 ghz.
Dat tussenkadertje bij overgang van menu schokt bij mij ook behoorlijk.
Voor de rest is het een prachtig staaltje flashkunst :)
bij het kdrag out menu van de muziek blijft het eerste lied geselecteerd (ander kleur van achtergrond) ook al kies ik een ander.

*edit*
waar vind je de hidden game? :p
aha gevonden, wel een stoer schietgeluid. :cool:

ravenslayer

Legacy Member
petje af :o dit is echt een heel geslaagde site mooie graphics, animaties en geluiden
de laadtijd is maar een paar seconden dus das ook weer een meevaller

Zero Grav

Legacy Member
Dsdesign zei:
Refresh eens? Ik kan het niet zien hier want mijn laptopscherm is te klein.

Nope, nog steeds evengroot :-) (1280*1024)
Game is wel cool btw ^^

'k Had de tekst op de site zelf eerst niet gelezen, maar je vermeld het zelf in de intro waar het staat en dan vind je het feitelijk onmliddellijk.

Welk genre muziek is dit eigenlijk? Of welke artiesten hebben zo'n muziek? Want ze is echt wel *wow*.

dêsh'

Legacy Member
- Flash 8 detectie werkt hier perfect;

- Die drag&drop bij je portfolio werkt wel leuk, maar misschien iets duidelijker maken dat je dit kan doen, valt niet echt op.

- Laadtijden vallen goed mee

- Héél CPU-intensief ! Hier moet je zeker nog iets aan doen, ik heb hier constant een cpuload van +-70 - 80%. (xp 2200+) Door de zware cpu vereiste komt hij ook wat 'log' over tbh.

- Hidden game had ik wat last mee, maar toch gevonden. Misschien bij het inladen van de site die knop even laten 'blinken' ?


==> Het geluid is weer subliem, zoals bij de meeste van uw projecten, proficiat ! De player blijkt wel niet te werken, volgend en vorig nr werkt hier toch niet.

==> Opmerking van ZG geldt hier ook; uw bg herhaalt zich niet (vanonder).

==> Mooie animaties, en zeer mooie layout !

Freaky 7

Legacy Member
eindelijk dries! Ein-de-lijk :)

wel een foutje op res. van 1280*768
de layout strekt zich niet over de voledige lengte naar onder..

voor de rest puik werk

dreamstar.be

Legacy Member
- Navigatie duidelijk?

De hoofdnavigatie wel maar ik zou een lijntje onder of een ander kleurtje voor je "links" gebruiken. Een normale computergebruiker die zal dit niet dadelijk zien en er op klikken.

- Loading times?

Eigenlijk redelijk lang; 7-8 seconden en ik heb het ExpressNet TURBO pakket van telenet.

- CPU belasting?

47% maximaal, wat redelijk is. Ik heb een P4 3.4 Ghz met 2 giga ram.

- Portfolio duidelijk? (oa. ook het drag systeem?)

Zie opmerking bij navigatie



Qua gebruiksvriendelijkheid van je site vind ik ze niet echt geslaagd, maar qua design vind ik ze wel tof. En even je portfolio bekeken, de meeste klanten van je komen voor een "design" site dus geen probleem denk ik.

Dsdesign

Legacy Member
Erlend zei:
Jammer dat linux gebruikers uit de boot vallen.
Flash Player 8 voor linux komt eraan.

Normaal gezien zou die subrepeater nu moeten werken? Dus dat de background streched op alle resoluties.

Freaky 7

Legacy Member
hidden game zit als je boven portfolio op dat uitstekent "balleke" duwt..

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Freaky 7 zei:
hidden game zit als je boven portfolio op dat uitstekent "balleke" duwt..
Had net heel de tijd zitten zoeken en nu dak u lees had ik al gevonden. Wel erg goed verstopt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan