robbie7
Legacy Member
Kheb me ook effe bezig gehouden met die WAMP en ik moet zegge da is wel tof spul. Ik heb nu een database enzo aangemaakt, maar nu wil ik die sharen met een vriend. Hoe en welke poorten moet ik hiervoor juist openzetten en wat moet ik juist doen? Iemand die dit weet?
Hartelijk bedankt!
Hartelijk bedankt!
