Archief - PHOTOFOLIO: Catscratch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LunchBox

Legacy Member
Catscratch zei:
Ik zit al een tijdje op 't forum, maar dees onderdeel heb ik bijna nooit bezocht

"bijna" nooit.. ge hebt het mooi verwoord want ik herinner me nog heel goed je foto's van jaren geleden die hier gepost werden. reeds toen al met die typische frank-signature in benedenrand. ik vind het begin van je reeks enorm goed, maar gaandeweg zitten er "kiekjes" tussen en dat spreek me dan weer veel minder aan. desalniettemin: keep'm coming.

btw: adder, 1km van uw deur.. :eek:

Catscratch

Legacy Member
Gromme zei:
De insecten vindik fascinerend. Ik krijg ze nooit stil te zitten. Verdomme.

Ge wilt niet weten hoeveel keer ik zit te vloeken en te klagen als ik aan macro doe. ;)

Typhon` zei:
knap werk!
En die eerste porsche lijkt mij een 997 en de 2de een 996? (en niet omgekeerd).

Mijn fout ... ge hebt 100% gelijk!

LunchBox zei:
"bijna" nooit.. ge hebt het mooi verwoord want ik herinner me nog heel goed je foto's van jaren geleden die hier gepost werden. reeds toen al met die typische frank-signature in benedenrand. ik vind het begin van je reeks enorm goed, maar gaandeweg zitten er "kiekjes" tussen en dat spreek me dan weer veel minder aan. desalniettemin: keep'm coming.

btw: adder, 1km van uw deur.. :eek:

Heb hier ooit eens een reeks gepost van de Nurburgring ja.

Ik woon relatief kort bij een gebied waar de grootste adderpopulatie zit van Belgïe. Nu dat het goed weer is ga ik proberen om terug wat meer te fotograferen. Der zullen zeker nog wel adders volgen. ;)

kUg

Legacy Member
schoon vooral uw insecten/dieren fotos...foto urburg is wel iets minder :)
veel geduld hebben zekerst...
Heb hier ne kikker in de vijver zitten, vraag mij af hoe die mannen dat doen, in al die jaren hebek die nog nooit met zen lange tong een beest zien grijpen :D

Genius

Legacy Member
Ik heb het al eens gezegd maar ik ga het nog eens zeggen

prachtige foto's man!

Catscratch

Legacy Member
kUg zei:
schoon vooral uw insecten/dieren fotos...foto urburg is wel iets minder :)
veel geduld hebben zekerst...
Heb hier ne kikker in de vijver zitten, vraag mij af hoe die mannen dat doen, in al die jaren hebek die nog nooit met zen lange tong een beest zien grijpen :D

Ik heb eigenlijk geen flauw idee of 'onze' kikkers een lange tong hebben? ;)

Interessante tip als je kikkers wil fotograferen!

Ge weet dat ne kikker altijd schrik heeft als ge in de buurt komt en dat em wegspringt. Trek uw (lies)botten aan en kruip met statief en camera in het water. De kikker beschouwt u om één of andere gekke reden nie meer vijandig en ge kunt em zelfs zachtjes over zijn kopke strelen. :hug:

Sorry voor het bumpen van de thread ma 'k las deze reply kei laat en wou dees toch nie achterhouden :p

Catscratch

Legacy Member
Na een 10 daagse Oostenrijk ben ik bijna door de categorie bergenfoto's ... snel de leukste afgewerkt ...

Glosslockner

_DSC4657.jpg


_DSC4660.jpg


_DSC4690.jpg


Grossvenediger

_DSC5003.jpg

Matt.

Legacy Member
Mooi! Niet echt fan van je kader, maar da's subjectief. ;)
De eerste voor mij. :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan