Catscratch
Legacy Member
Op aanvraag van mijn vriendin (Babsie) een photolio ...
Trouwens al mijn foto's staan op een resolutie van 900x600. Ik heb even wat andere photolio's gezien, en daar staan zelfs afbeeldingen van 1024x768 tussen. De forum resize software, doet ook goed z'n best daar alles in de forumlayout valt. Moesten de foto's toch te breed zijn, zet ik ze wel online in een apart html filetje.
Dus ...
Ik ben Frank, 28 jaar en mijn studie of opleiding heeft nougabollen te maken met fotografie. Alles is begonnen spelenderwijs toen ik vroeger als kleine het fototoestel af en toe van m'n vader vastnam. Fotografie blijft voor mij een hobby. Eigenlijk een zieke hobby als ge kijkt hoeveel geld alles mij al gekost heeft.
Ik fotografeer het liefste insecten. Ge kunt details op (digitaal) papier zetten, die ge met het blote niet zou zien. Ook het is een hele fascinerende wereld. Ik ben al zo lang met spinnen bezig, dat ik spontaan ambras maak met mensen die ze doodkloppen!
Ook heb ik een voorliefde voor auto's, dus een keertje schieten aan het circuit komt geregeld voor. Eveneens werk ik mee in een achtbanenvereniging. Achtbanen, en attracties komen ook verscheidene keren voor m'n lens.
Huidig materiaal:
Nikon D3
Nikon D200
Nikon SB-800
Nikon SB-RC1 (ringflitser)
Nikkor 18mm F2.0
Nikkor 200mm F4 micro (+ bijhorende tussenringen)
Nikkor 14-24 F2.8
Nikkor 24-70 F2.8
Nikkor 70-200 VR F2.8
Nikkor 200-400 VR F4
Nikkor 18-200 VR DX F3.5-5.6
Nikkor TC17
Nog een paar (mini)statieven en tussenringen.
Natuur ...
Rietkruisspin
Hooiwagen
Distelvlinder
Zwarte heidelibel
Flower power lelie?
Adder (gefotografeerd 1km van mijn deur)
Ree
Witte muggenlarve
Nürburg
Trouwens al mijn foto's staan op een resolutie van 900x600. Ik heb even wat andere photolio's gezien, en daar staan zelfs afbeeldingen van 1024x768 tussen. De forum resize software, doet ook goed z'n best daar alles in de forumlayout valt. Moesten de foto's toch te breed zijn, zet ik ze wel online in een apart html filetje.
Dus ...
Ik ben Frank, 28 jaar en mijn studie of opleiding heeft nougabollen te maken met fotografie. Alles is begonnen spelenderwijs toen ik vroeger als kleine het fototoestel af en toe van m'n vader vastnam. Fotografie blijft voor mij een hobby. Eigenlijk een zieke hobby als ge kijkt hoeveel geld alles mij al gekost heeft.
Ik fotografeer het liefste insecten. Ge kunt details op (digitaal) papier zetten, die ge met het blote niet zou zien. Ook het is een hele fascinerende wereld. Ik ben al zo lang met spinnen bezig, dat ik spontaan ambras maak met mensen die ze doodkloppen!
Ook heb ik een voorliefde voor auto's, dus een keertje schieten aan het circuit komt geregeld voor. Eveneens werk ik mee in een achtbanenvereniging. Achtbanen, en attracties komen ook verscheidene keren voor m'n lens.
Huidig materiaal:
Nikon D3
Nikon D200
Nikon SB-800
Nikon SB-RC1 (ringflitser)
Nikkor 18mm F2.0
Nikkor 200mm F4 micro (+ bijhorende tussenringen)
Nikkor 14-24 F2.8
Nikkor 24-70 F2.8
Nikkor 70-200 VR F2.8
Nikkor 200-400 VR F4
Nikkor 18-200 VR DX F3.5-5.6
Nikkor TC17
Nog een paar (mini)statieven en tussenringen.
Natuur ...
Rietkruisspin
Hooiwagen
Distelvlinder
Zwarte heidelibel
Flower power lelie?
Adder (gefotografeerd 1km van mijn deur)
Ree
Witte muggenlarve
Nürburg






