Rvl
Legacy Member
Ik ben misschien wel gebuisd om analyse vorig jaar maar volgens mij zijn dat er nog maar 3 examesorez zei:ultimedia 3 Flash Projectvoorstelling (easy)
Theorie + Labo Technologie (hard )
Labo Databases (easy)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben misschien wel gebuisd om analyse vorig jaar maar volgens mij zijn dat er nog maar 3 examesorez zei:ultimedia 3 Flash Projectvoorstelling (easy)
Theorie + Labo Technologie (hard )
Labo Databases (easy)

Blue Thunder zei:ja wij moeten ook wachten tot in juli
Obliv` zei:hoe zit dat eigelijk me jullie examens in juni? Want jullie hebbe nu toch nog maar een maand les, voor da jullie stage begint eh?
Kheb er nog 2 te gaan: ondernemerschap en nederlands
Blue Thunder zei:nee wij hebben geen les meer.
Exaams en voorstelling business Project zijn gedaan 10 februari.
wij hebben dan een weekje verlof, en 20 februari starten wij met de stage, de stage loopt tot 19 mei en dan hebben we nog 1 of 2 weken tijd om ons eindwerk af te werken en in te leveren en dan is het wachten tot we het moeten gaan verdedigen.
Wij hebben dus geen exaams ne meer op het einde van het jaar.


ik doe wetenschappen int middelbaarSveltestSword zei:ik studeer geologie in gent, m'n examens:
-wiskunde (passed)
-fysica theorie (passed)
-fysica oefeningen (passed)
-chemie (passed)
-mineralogie theorie en praktijk (nu vrijdag)
-inleiding tot de geologie (maandag)
-dierenkunde (volgende donderdag)
stress stress stress, kzen ier precies den enigsten die iets van wetenschappen doet![]()

burgie = toegepaste wetenschappenSveltestSword zei:ik studeer geologie in gent, m'n examens:
-wiskunde (passed)
-fysica theorie (passed)
-fysica oefeningen (passed)
-chemie (passed)
-mineralogie theorie en praktijk (nu vrijdag)
-inleiding tot de geologie (maandag)
-dierenkunde (volgende donderdag)
stress stress stress, kzen ier precies den enigsten die iets van wetenschappen doet![]()
.
.


SveltestSword zei:ik studeer geologie in gent, m'n examens:
-wiskunde (passed)
-fysica theorie (passed)
-fysica oefeningen (passed)
-chemie (passed)
-mineralogie theorie en praktijk (nu vrijdag)
-inleiding tot de geologie (maandag)
-dierenkunde (volgende donderdag)
stress stress stress, kzen ier precies den enigsten die iets van wetenschappen doet![]()
. Em zit in zen laatste jaar en had gisteren laatste examen. Em zit wel in Leuven.

Netwerkbesturingssystemen was wel fucked up, de Celis had ons goe liggen
Obliv` zei:de vrijdag mijn punten gehad:
- SQL: 20/20
- CCNA1: 18/20
- Web en Office Apps: 19/20
- Java: 16/20
- Boekhouden: 18/20
- Financieel management: 12/20
- Logistiek: 15/20
- Systeemanalyse: 14/20
- Frans: 16/20
- Nederlands: 13/20
gemiddelde van 82,5 procent![]()
SQL zal wel heel moeilijk zijn geweestObliv` zei:de vrijdag mijn punten gehad:
- SQL: 20/20
- CCNA1: 18/20
- Web en Office Apps: 19/20
- Java: 16/20
- Boekhouden: 18/20
- Financieel management: 12/20
- Logistiek: 15/20
- Systeemanalyse: 14/20
- Frans: 16/20
- Nederlands: 13/20
gemiddelde van 82,5 procent![]()
