dJeez
Legacy Member
Er zijn er wellicht genoeg die helemaal GEEN examens meer hebben hoor, zoals ikservi zei:hmm ik heb hier blijkbaar het minste aantal examens van iedereen (ik volg gewoon programma dus geen iaj of vrijstellingen of van die zever)
.En hebben jullie het "Dragon book" gebruikt voor compilers, of is dat onderhand al achterhaald misschien?
)


cared:
(bézier krommen op voorhand geleerd omda da zogezegd zelfstudie was en uiteindelijk viel et dan toch weg & constructive solid geometry, gewoon omda het interessant was & ek laatste tijd toch veel in opengl e.d. pruts 
