Archief - OFFTOPIC: Examens

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dJeez

Legacy Member
servi zei:
hmm ik heb hier blijkbaar het minste aantal examens van iedereen (ik volg gewoon programma dus geen iaj of vrijstellingen of van die zever :p )
Er zijn er wellicht genoeg die helemaal GEEN examens meer hebben hoor, zoals ik :D.

En hebben jullie het "Dragon book" gebruikt voor compilers, of is dat onderhand al achterhaald misschien?

Black Night

Legacy Member
servi zei:
hmm ik heb hier blijkbaar het minste aantal examens van iedereen (ik volg gewoon programma dus geen iaj of vrijstellingen of van die zever :p )

*ahum*

Heb er ook 4, check 2e post. Ook geen IAJ ofzo... :p

servi

Legacy Member
En hebben jullie het "Dragon book" gebruikt voor compilers, of is dat onderhand al achterhaald misschien?

geen idee om eerlijk te zijn. We gebruiken immers alleen een cursus. Normaal plaatst die docent zijn referenties altijd achteraan in de cursus, maar dit is een cursus die nog niet helemaal af is en hij heeft de referenties dus vergeten.

We hebben zeker niet alles gezien wat er in dat boek staat, want we hebben eigenlijk alleen de lexicale, syntactische en semantische analyse bekeken. Aan de Back-end zijn we niet geraakt ( misschien gelukkig maar :p )

killgore

Legacy Member
upper de upper de up

informatica ging vreselijk goe :p, nu wiskundige analyse nog en diegene waarvan ek schrik heb zitten erop vo mij (scheikunde en analyse dus:p).

Obliv`

Legacy Member
kheb er nu al 3 gehad:
- sql: ging heel goed, alhoewel het niet erg eenvoudig was.
- frans (mondeling): ging ook vrij goed
- java: niet zo zeer moeilijk maar wel heel veel. Ik was bijna de enigste die alles heeft afgekregen. Er zaten nog 2 kleine foutjes in, dus ik zal wel rond de 16 hebben :)

Blue Thunder

Legacy Member
Obliv` zei:
kheb er nu al 3 gehad:
- sql: ging heel goed, alhoewel het niet erg eenvoudig was.
- frans (mondeling): ging ook vrij goed
- java: niet zo zeer moeilijk maar wel heel veel. Ik was bijna de enigste die alles heeft afgekregen. Er zaten nog 2 kleine foutjes in, dus ik zal wel rond de 16 hebben :)

gelle had samen java met ons, bij ons was het ook ni zo moeilijk, vrij makkelijk eigenlijk, ook heel veel ma da zijn we gewoon van christel maes :p

ik heb er nu 5 gehad:
ASP.NET, Financieel Management, Adm & jur verpl vd ondern, VB.NET en Java allemeel heel goed gegaan.
Maandag heb ik Systeem Analyse, heb ik ook wel goed oog in

FitZ

Legacy Member
servi zei:
hmm ik heb hier blijkbaar het minste aantal examens van iedereen (ik volg gewoon programma dus geen iaj of vrijstellingen of van die zever :p )

Eveveel als mij, ma ik heb eentje gehad da voor niks meetelt (proefexamen, dno why tbh), dus ik win! aha! :)

killgore

Legacy Member
nog is bumpen ze :)

vandaag analyse gehad, en kwas zwaar verbaasd over simpelheidsgraad :eek:

Obliv`

Legacy Member
Vandaag vba en asp gehad. De tijd was weer vrij beperkt, maar kheb wel op tijd afgekregen. Ik denk wel dak rond de 17 of 18 heb :)

nu maandag het gevreesde systeemanalyse

Tombo

Legacy Member
Laatstejaarsstudent Informatica Leuven. :)

Examens vielen al goed mee!
16/01: Ontwikkelen van Veilige Software (Encryptie primitieven, frameworks, STRIDE methodologie...): viel goed mee!
19/01: Vergelijkende Studie van Imperatieve Programmeertalen (Java VS C++ VS Eiffel VS Smalltalk VS C#): een van de zaligste examens die'k ooit heb gedaan! Steegje ruled! :p
23/01: Religie (euhm.. ja, gezeik.. :p): Roh, ja, zou er door moeten zijn, mer ge weet nooit wa die proffen willen..
03/02 (of tewel 11 dagen later :p): Formele Systemen en hun Toepassingen (calculi en dergelijke): Roh, ja zie'k nog altijd goed zitten :D

En daarna? Wel back to eindwerk: C++, OpenGL/GLUT, Cg! Yeahj!

Blue Thunder

Legacy Member
zabulus zei:
Tis gedaan!
Vandaag krijgen we punten al...
:scared:

alé ik hoop da ge goe gedaan hebt

pff ik moet nog 2 weken doen, ben al 2 weken bezig, 't is ne meer menselijk

dêsh'

Legacy Member
Morgen nog 2 examens en tis gedaan voor mij :). Uitslag hebben wij pas de 17e februari :x

killgore

Legacy Member
sebiet meetkunde

das wel fucking raar vak :p, 12 hoofdstukken, 2 weggevallen en kheb 9/10 op 1 dag geleerd, en over da laatste 2 dagen (splines & b-splines) :p.

Ma normaal zou et nu vrij goe moeten gaan, khad zelfs teveel geleerd :( (bézier krommen op voorhand geleerd omda da zogezegd zelfstudie was en uiteindelijk viel et dan toch weg & constructive solid geometry, gewoon omda het interessant was & ek laatste tijd toch veel in opengl e.d. pruts :p).

killgore

Legacy Member
killgore zei:
sebiet meetkunde

das wel fucking raar vak :p, 12 hoofdstukken, 2 weggevallen en kheb 9/10 op 1 dag geleerd, en over da laatste 2 dagen (splines & b-splines) :p.

Ma normaal zou et nu vrij goe moeten gaan, khad zelfs teveel geleerd :( (bézier krommen op voorhand geleerd omda da zogezegd zelfstudie was en uiteindelijk viel et dan toch weg & constructive solid geometry, gewoon omda het interessant was & ek laatste tijd toch veel in opengl e.d. pruts :p).
dan leert nen mens gvd 2 dagen aan da onderwerp en krijgt em er 1 vraag op 1 punt of zo over (die dan nog extreem simpel was :().

Vo de rest ginget supervlot, alleen te weinig tijd :(.

Obliv`

Legacy Member
vandaag het gevreesde systeemanalyse gehad, maar het viel al bij al goed mee. Twas alleen wat lang voor 2.5uur, 20blz :)
Ik verwacht toch wel een cijfer tussen de 13 en 15 op 20

vandaag al men punten voor SQL gehad, khad 20/20 ^^

orez

Legacy Member
nog 2 examens te gaan en dan nog 2 inhaalexamens (speciaal statuut and shizzle)

Dus nog 4 :(

En 2 van de 4 zijn nog de moeilijkste ook :(

finished:

SQL & Databases Theorie
Programmeren Theorie + Praktijk + Projectvoorstelling
ASP.NET Theorie + Projectvoorstelling

Is tot nu toe allemaal al goed verlopen :)

Todo:

Multimedia 3 Flash Projectvoorstelling (easy)
Theorie + Labo Technologie (hard :()
Labo Databases (easy)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan