benwake
Legacy Member
Hey,
Ik heb de basis van mijn website af, nu komt het gedeelte waar ik heel slecht in ben: de website aangename kleuren en vormen geven.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen die in een mooi jasje te steken?
Ideën van kleuren, hoe ik echte menu's kan maken met bvb css, ... zijn altijd welkom.
Thanks !
< Benwake.net > The power of overclocking !
PS: die stomme headers in de grijze meshx gaan sowieso weg, het moet 'licht' blijven.
Ik heb de basis van mijn website af, nu komt het gedeelte waar ik heel slecht in ben: de website aangename kleuren en vormen geven.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen die in een mooi jasje te steken?
Ideën van kleuren, hoe ik echte menu's kan maken met bvb css, ... zijn altijd welkom.
Thanks !
< Benwake.net > The power of overclocking !
PS: die stomme headers in de grijze meshx gaan sowieso weg, het moet 'licht' blijven.