Blijf dan toch maar liever bij je oude layout. Die staat pakken beter dan dit. Kan mij dan ook totaal niet vinden in voorgaande commentaren.
Veel kan ik er qua commentaar niet echt op geven maar dat is eerder omdat ik het niet kan verwoorden dan iets anders. De compositie van de elementen op zich is al best slecht voor een website vind ik. Als je dit gaat slicen ga je namelijk met een hele hoop afbeeldingen zitten.
Je hoeft niet altijd effectjes in je achtergrond te steken, soms kan het simpele ook mooi zijn. (vaak zelfs)
Ook je menu, je gebruikt imageready, met imagemaps. Op die manier lijkt dat menu superhandig ed, maar als je het eenmaal zelf zou willen schrijven in xhtml/css zou je wel merken waarom mensen zo'n menu's vaak achterwege laten. En door dat font ben je weeral aangewezen op images.
De groene kleuren steken te zwaar af tegenover het bruin. En de border is echt compleet fout. Misschien wat opsteken bij sites met kleurenmatches? (zie sticky)
Zorg ook dat de kwaliteit van je images hoogstaand is. Hiermee verwijs ik vooral naar dat ventje, wss gewoon uitgeknipt en dan hoogste contrast opgezet, zo'n dingen hou je beter achterwege omdat ze korrelig overkomen.