Archief - LAYOUT: Portfolio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Da Turtle

Legacy Member
mooi, maar de navigatie is verwarrend, tis echt zo iets da nie klopt, 't staat gelijk me de rechte lijn van die "frame" maar toch gelijk me de muur ook en das nogaal raar, kzou toch een andere navigatie proberen.

dotJan

Legacy Member
veel beter, let wel op mensen met een resolutie van 1024*768 (horizontaal scrollen :s )

Kais3r

Legacy Member
layout zelf ga uitgeknipt worde.. zodak alsk site maak.. een achtergrondkleur kan pakke.. ;) en dan past het bij iedereen

en ivm navigatie.. hoe zoud gij da dan doen?

Zero Grav

Legacy Member
Blijf dan toch maar liever bij je oude layout. Die staat pakken beter dan dit. Kan mij dan ook totaal niet vinden in voorgaande commentaren.

Veel kan ik er qua commentaar niet echt op geven maar dat is eerder omdat ik het niet kan verwoorden dan iets anders. De compositie van de elementen op zich is al best slecht voor een website vind ik. Als je dit gaat slicen ga je namelijk met een hele hoop afbeeldingen zitten.
Je hoeft niet altijd effectjes in je achtergrond te steken, soms kan het simpele ook mooi zijn. (vaak zelfs)

Ook je menu, je gebruikt imageready, met imagemaps. Op die manier lijkt dat menu superhandig ed, maar als je het eenmaal zelf zou willen schrijven in xhtml/css zou je wel merken waarom mensen zo'n menu's vaak achterwege laten. En door dat font ben je weeral aangewezen op images.

De groene kleuren steken te zwaar af tegenover het bruin. En de border is echt compleet fout. Misschien wat opsteken bij sites met kleurenmatches? (zie sticky)

Zorg ook dat de kwaliteit van je images hoogstaand is. Hiermee verwijs ik vooral naar dat ventje, wss gewoon uitgeknipt en dan hoogste contrast opgezet, zo'n dingen hou je beter achterwege omdat ze korrelig overkomen.

0n3Liner

Legacy Member
Zoals zerograv als zei, de oude is beter.

- Flashy groen met bruin? :bweik:
- Je mannetje met kap (denk ik) is te korrelig... beter uitknippen!
- als die streep een muur moet zijn, meer benadrukken en je ventje mee in perspectief zetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan