Archief - LAYOUT: Meest geschikt ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke layout ?


  • Totaal aantal stemmers
    48
  • Opiniepeiling gesloten.

R-evolution™'

Legacy Member
Quilombo zei:
heb ik allebei gelezen
portfolio.. van wat? websites, foto's, maps, programma's, ...... ? das juist het belangrijkste aan een portfolio: de manier waarop je je verschillende werken aanbiedt: lijst zonder uitleg erbij, lijst met uitleg, thumbnails, .... ?

en zonder iets of wat van tekst (ook al nie) valt zoiets nie te beoordelen, tis potdorie t belangrijkste van de hele site (tekstkleur, lineheight, paddings, tekstgrootte, ....) je hoeft je helemaal niet zo te verdedigen want zo goed als iedereen vindt dat hier (218 views, nog geen tiende daarvan heeft gevote; en jah ik weet wel dat sommigen de thread twee keer bezien zullen hebben :scream: )

nice try

ondertussen al een heel andere layout .
En waar het portfolio voor gaat dienen , dat ga ik hier al niet posten als je van die mensen hebt die toch alles afbreken ...

killgore

Legacy Member
R-evolution™' zei:
had je een beetje gelezen wist je waarvoor de site gaat dienen en wist je dat de laatste zin al vermeld staat en uitgelegd is en reactie op gegeven is .

nice try:niceone:
ik lees graag in beginpost waarvoor em dient.

Zien er mij allemaal nogal softie designs uit, mja, asge nie weet waarvoor het dient :).

edit: vo porftolio dus, te braaf vind ik :).

verduidelijking: een portfolio moet meestal wel wat opvallen, bij dit zou ik denken: mssch mooi, ma o zo boring en doorklikken. Kheb et vooral op 1e design, 2e valt iets beter mee op dat vlak, 3e is gewoon niet meer van deze tijd :). Qua design is 1e best, ma is echt niet geschikt imho vo portfolio

R-evolution™'

Legacy Member
killgore zei:
ik lees graag in beginpost waarvoor em dient.

Zien er mij allemaal nogal softie designs uit, mja, asge nie weet waarvoor het dient :).

edit: vo porftolio dus, te braaf vind ik :).

Ok bedankt voor de info . Dit vond ik ook dus het huidige ontwerp ziet er anders uit . Zie pm

Quilombo

Legacy Member
ik breek toch niks af,
ik vraag gewoon om er wa content in te zetten

en ik vind dat een webportfolio van een webdesigner er een pak beter moet uitzien als dat van een fotograaf, om maar iets te zeggen.

edit: waarom pm je het huidige ontwerp, zet het gewoon hier :confused:
als je da ni durft, pm het dan ook eens naar mij als er content in staat :P

Erlend

Legacy Member
PM PM PM PM PM PM - we willen het huidige ontwerp ook wel zien hoor,
dat is net het leuk van een check, iedereen mag kritiek geven en zijn
oordeel vellen - niets zo ambetant als nu op u ééntje mensen te gaan
PM'en, hoe objectief krijg je dan nog commentaar als je zelf de mensen
gaat kiezen?

$mokey

Legacy Member
Is het niet de bedoeling bij een site-check dat je ook centent toont, voor een design-check moet je denk ik ergens anders zijn. Ik vind de lay-out een beetje te kleurloos.

D'Sek-

Legacy Member
Ik zou met gemak in slaap kunnen vallen met het browsen door éénder welke layout van de 3.

Denk eens na over je ontwerpen eer je klakkeloos begint te "ontwerpen" (tussen aanhalingstekens, want waar je nu mee bezig bent is alles behalve ontwerpen).
Stel jezelf enkele vragen eer je begint. Welke identiteit wil je site geven? Wat wil je bereiken met je ontwerp? Wie is je doelpubliek?

[ImpacT]

Legacy Member
Ik zou zeggen, ga voor keuze 1, maar mja, dat is dan een noodoplossing. Ik zou zeggen maak eens een splash met wat content op enzow, want dis is allemaal nogal leeg, moeilijk te beoordelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan