R-evolution™'
Legacy Member
Quilombo zei:heb ik allebei gelezen
portfolio.. van wat? websites, foto's, maps, programma's, ...... ? das juist het belangrijkste aan een portfolio: de manier waarop je je verschillende werken aanbiedt: lijst zonder uitleg erbij, lijst met uitleg, thumbnails, .... ?
en zonder iets of wat van tekst (ook al nie) valt zoiets nie te beoordelen, tis potdorie t belangrijkste van de hele site (tekstkleur, lineheight, paddings, tekstgrootte, ....) je hoeft je helemaal niet zo te verdedigen want zo goed als iedereen vindt dat hier (218 views, nog geen tiende daarvan heeft gevote; en jah ik weet wel dat sommigen de thread twee keer bezien zullen hebben)
nice try
ondertussen al een heel andere layout .
En waar het portfolio voor gaat dienen , dat ga ik hier al niet posten als je van die mensen hebt die toch alles afbreken ...
)
.

