Archief - layout: Dark-Warriors: The new age

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

guRuh

Legacy Member
Tja... wat moeten wij daar op zeggen, dees is toch "vrij" goed hoor ;)

Enigste dat ik kan opmerken:

. Het feit dat de ridder de rest van de header overlapt vind ik wat raar aandoen voor de buttons. Aan den andere kant is die dan wel weer heel mooi...

. Player stats en linker navigatie menu mss verwisselen van plaats?

. ik vind die mainframe nogal saai opgevult... ligt aan de content ws.

Alleszins... zeer vet

Dsdesign

Legacy Member
Doe eens een gokje, dan zeg ik lager of hoger. ;) Voor specifieke aanvragen stuur je me maar een mailtje.

Obliv`

Legacy Member
- zeer sfeervol design, mooie header en leuke background

alles is zeer leuk gedaan, enige opmerkingen die ik heb:
- de players stats staan daar zo opeen gepakt, die zou ik wel wat beter afwerken
- de titel van uw content: 'overview', mss een paar pixels hoger zetten zodat die horizontaal gelijkt staat met 'player stats'

RpR

Legacy Member
Dsdesign zei:
Doe eens een gokje, dan zeg ik lager of hoger. ;) Voor specifieke aanvragen stuur je me maar een mailtje.
Ik wil wel gokken maar wil u niet beledigen door te laag te gokken :)
Want uw werk is wel super!

[ImpacT]

Legacy Member
No offence naar uw werkjes toe, maar jah. Wat moeten wij hierop zeggen eh :D, persoonlijk vind ik het werk dat Endrone levert altijd van een ZEER hoog niveau, slecht kennen ze daar niet :).

Nu 'k weet dat jullie vaak hier een website posten voor debuging vooral enzow, maar qua design gewijs, nope sorry, jullie zijn IMO gewoon TE goed om opmerkingen te geven :).

Again... very nice work !!

Dsdesign

Legacy Member
Mooie prijzen. Game related layouts brengen meestal zoveel niet op, meer ga ik niet zeggen. ;)

[ImpacT]

Legacy Member
Dsdesign zei:
Mooie prijzen. Game related layouts brengen meestal zoveel niet op, meer ga ik niet zeggen. ;)

Waarschijnlijk is dit voor een "prijsje" gedaan, of misschien zelfs gratis, want de website van CoW is ook door jullie gemaakt en volgens mij is dit volledig gesponsord door jullie. Dus ik denk dat het waarschijnlijk deze keer ook zo zal gebeurd zijn :).

SyRuS.be

Legacy Member
Bij de site is met enorm veel oog voor details gebruikt. Toch vind ik het geheel al, gemaakt. Er zijn zo al veel sites geweest en zowat elke game die iet of wat is of waar een design bureau zich mee bezig houd is wel proper, netjes, en ... zo.

Ik vind er weinig vernieuwend, of speciaal aan (maja, zal wel de bedoeling zijn). Persoonlijk vind ik hem mooi, maar zeker niet wauw.

De game stats afbeelding is me nogal onduidelijk korellig (mischien per ongeluk onder een layer ipv boven eentje terecht gekomen?)

Anyways, hopelijk heb je er wat aan (ook al valt er niet veel op af te keuren eh)

Yoni

Typhon`

Legacy Member
Mooi!
het enige dat mij stoort is dat de tekst op ene vlakke grijze achtergrond is, en die vlakheid vloekt met de details in het design. Een licht patroon zou daar ms beter uitkomen?

archer

Legacy Member
Als ge graag een website hebt met alles erop en eraan moogde wel al bena 3000€ rekenen :)
Kben ook in de branche gerold dus tis niet van bronnen vernomen maar uit eigen ervaring.

comments op de layout jha.. kga het kort houden want was net van plan te vertrekken maar wou hier nog ff snel op antwoorde :)

menu en player stats van plaats verwisselen (er zijn veel mense die browsergames spelen met een low spec pc. Dus lage rezoluties en dat vergt al heel wat scroll werk om steeds da menu te openen :p)
ook de menu buttons scheelt iets aan in mijn ogen. Je wilde een beetje licht creëren ofzo, weet niet juist wat maar die gradient op die buttons is net te licht waardoor de buttons heel zacht overkomen. Terwijl de rest net ruw overkomt maja das mijn mening :p

Grtz

DeMoN

Legacy Member
damn den interface vinnek zalig, alleen header iets minder.. k'hoop da er nog typische dsdesign fancy flash crap inkomt :D

|M°B|Morbuus

Legacy Member
archer zei:
Als ge graag een website hebt met alles erop en eraan moogde wel al bena 3000€ rekenen :)
Kben ook in de branche gerold dus tis niet van bronnen vernomen maar uit eigen ervaring.

comments op de layout jha.. kga het kort houden want was net van plan te vertrekken maar wou hier nog ff snel op antwoorde :)

menu en player stats van plaats verwisselen (er zijn veel mense die browsergames spelen met een low spec pc. Dus lage rezoluties en dat vergt al heel wat scroll werk om steeds da menu te openen :p)
ook de menu buttons scheelt iets aan in mijn ogen. Je wilde een beetje licht creëren ofzo, weet niet juist wat maar die gradient op die buttons is net te licht waardoor de buttons heel zacht overkomen. Terwijl de rest net ruw overkomt maja das mijn mening :p

Grtz

tgaat ier over de layout he, die kost toch geen 3000?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan