Dsdesign
Legacy Member
- http://www.dsdesign.be/_progress/dw/
Nieuwe skin voor http://www.dark-warriors.net/. Spelers gaan sowiso kunnen switchen tussen beide skins. Vorige was meer een "zwervers" sfeertje (http://www.dark-warriors.net/images/sc3.jpg) , nu is het een "kasteel" sfeertje. Een logische stap.
Overtuigend of niet?
Nieuwe skin voor http://www.dark-warriors.net/. Spelers gaan sowiso kunnen switchen tussen beide skins. Vorige was meer een "zwervers" sfeertje (http://www.dark-warriors.net/images/sc3.jpg) , nu is het een "kasteel" sfeertje. Een logische stap.
Overtuigend of niet?

, persoonlijk vind ik het werk dat Endrone levert altijd van een ZEER hoog niveau, slecht kennen ze daar niet
)